7 Ocak 2010 Perşembe

Yeni Yılın İlk Kahvaltısı

Yeni yılın ilk kahvaltısı için Sevgili Arkadaşım Zuzu'ya davetliydim. Senacığım, hafta içi okul, hafta sonu dershane derken, 1 Ocak'ın tatil olmasını fırsat bilip hep beraber mükemmel bir kahvaltı yaptık. Yorgunluğuma öyle iyi geldi ki, keşke hergün tatil olsa :) Menüde çeşit çeşit kahvaltılığın yanısıra;

- Domates salatası zaten çok sevilir bizde, bir de küçücük cherry domateslerle yapılınca daha da lezzetli idi.

- Kaşar ve domates dolgulu krepler (Çok beğendim ben de en kısa zamanda deneyeceğim.)

- Un kurabiyesi (Un kurabiyesi tereyağı ile yapılmıştı ve margarinle yapıldığından kat-kat güzeldi.)

- Vee kapanış aşure (Tabii 2 demlik çay+kahveden sonraki kapanış :)

14 yorum:

birsence dedi ki...

afiyetler olsun tatlım...güzel bir gün geçirmişsiniz....

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Ne diyeyim bu kadar güzel hazırlanabilir. Afiyetler olsun. Domatesler benim için alternatif oldu.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Güzel bir kahvatı:)Kapı çalarsa şaşırma:) Elleine sağlık canım:)Sevgiler.

pelince dedi ki...

Ne güzel bir sofra kurulmuş,vallahi kapanış tatlısını daha çok beğendim :))
afiyetler olsun..

kalpkurabiye dedi ki...

çok şık bir masa olmuş ellerinize sağlık harika:))

Unknown dedi ki...

Elerinize emeginize saglik nefis bir sofra Allahim sofranizdan bereketi hic eksik etmesin sevgiler canim

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım herşey harika afiyetler olsun...

durutarifler dedi ki...

Sofralarınız bol ve lezzetli, sohbetleriniz doyumsuz olsun.
Sevgiler

Şehnaz dedi ki...

ne güzel bir sofra olmuş...ellerinize sağlık..

nuralp dedi ki...

NEFİS BİR SOFRA, SİZE AFİYET OLSUN... EMEĞİ OLANLARINDA ELLERİNE SAĞLIK...

BU ARADA BLOĞUMDA ÖDÜLÜNÜZ VAR. GELİP ALIRSANIZ SEVİNİRİM...

Hansa dedi ki...

ne güzel cıvıl cıvıl bir masa hazırlayanın eline sağlık yiyenlere afiyet olsun.
sevgilerimle......

ceyt dedi ki...

çok güzel bir sofra olmuş.afiyet olsun yiyenlere.
blogumda senin için bir ödülüm var canım.
kocaman sevgiler...

Gökce dedi ki...

bir blog arkadaşım beni layık görmüş ve bir blog ödülü yollamış bana. benim de 12 bloga göndermem lazım imiş.severek izlediğim 12 bloga yolladım.benden size bir sunshine award blog ödülü.

Hayattan Azıcık dedi ki...

Harika bir masa bu gün resimlerine çok özeniyorum en kısa zamanda çevremdeki kadınları toplayıp gün kararı alacağım sevgiler...Bende beklerim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...