21 Eylül 2010 Salı

Enginarlı Salata

Hava biraz serin ama yine de serin birşeyler yeme ihtiyacındayım. Dolaba bir salata yapayım diye göz attığımda, salatanın içerisine değişik ne atsam diye de içimden geçirdim. Sonra kavanozda "bana ne beni al, onu alma!" diyen konserve enginarla gözgöze gelince salatamın içerisine onlar da giriverdiler. Sonuçtan ben memnun, onlar memnun :)

Malzemeler:

- 2 adet konserve enginar (veya haşlanmış)
- 7-8 adet kiraz domates
- 2 adet çengelköy salatalık
- 4-5 dal dereotu
- 1 yemek kaşığı zeytinyağı
- 1 yemek kaşığı nar ekşisi
- 1 adet limonun suyu
 
Yapılışı: Zeytinyağı, limon suyu, nar ekşisi ve tuz birlikte karıştırılarak salatanın sosu hazırlanır. Enginarlar ve salatalıklar kuşbaşı olarak doğranarak salata kasesine alınır. İçerisine minik çiçekler halinde ayıklanmış dereotu ve domatesler ilave edilerek sosu üzerinde gezdirilir. Lezzeti yerindeyken afiyetle yenir...

2 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

ne kadar güzel ve hafif bir salata. Ellerine sağlık. Görüntü nefis:)

yemekaski.com seçil dedi ki...

enginarı sevmiorum ama çok faydalı diye zorlamalarla yiyorum.. salatan çok güzel görünüo ama ellerine sağlık :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...