11 Kasım 2011 Cuma

Carte D'or Yeni Sıcak Tatlı Serisi

Bayram öncesi Carte D'or yine yaptı yapacağını; ben işyerinde bayramda ne yapacağımı kara kara düşünürken, içi Carte D'or Yeni Tatlı Serisi'nden ürünlerle dolu çok şık bir kutu elime ulaştı. Bundan daha tatlı bir bayram hediyesi olabilir mi? Benim için bu tarz firma etkinliklerinin ilki olan, her özel günde bizleri unutmayıp cömert hediyelerini aldığım ve en önemlisi Sevgili Aylin ile tanışmama vesile olan Carte D'or ailesine çok teşekkür ediyorum :)
Bu arada bir makaron fırtınasıdır gidiyor, ben de bu fırtınadan nasibimi aldım :) Carte D'or ürünlerinden hemen ilkini elime geçer geçmez denedim, o da tabii makaron oldu. İlk acemilik tabi hem kocaman kocaman oldular, hem de çok fazla kabarmadılar, ama gerçek makaron görüntüsü yakalayana dek denemeye devam :) Evdekilerin yoğun çikolata tadını çok sevdikleri makaronu yerken, benim favori tadlarım olan fıstıklısı ve nanelisi de olsa ne güzel olurdu diye içimden geçirmedim de değil hani :)

5 yorum:

Çaçaron Blog... dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 14 KASIM-28 KASIM tarihleri arasında http://yasamladans.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Çaçaron blog a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yasamladans.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

nilay dedi ki...

Ne diyebilirim ne büyük kısmet.
Kutusu bile güzel
Sevgiler

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Çiçek gözlüm, ne iyi oldu tanıştığımız ya, öperim seni. Güle oynaya yiyin hediyelerinizi. Ben de başlayacağım yarından itibaren pişirmeye.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Kutusuda pek şıkmış ayol:)))))

Carte d'Or dedi ki...

Merhaba,
Tatlı karışımlarımızı beğenmenize çok sevindik. Ürünlerimiz hakkındaki beğeni ve yönlendirmeleriniz bizim için çok kıymetli.
En kısa zamanda yeni ürünlerimizle de mutfağınızdaki yerimizi almak dileğiyle,
Sevgiler,
Carte d’Or
www.dondurmaliblog.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...