16 Kasım 2011 Çarşamba

Kırmızı Masa Toplantısı :)

Geçen hafta blogger grubumuzla İnci'nin evinde toplanarak Sevgili İnci ve Sevgili Gülay'ın doğumgününü kutladığımız gün fotoğrafları sıcacık hazırda beklerken, ondan daha önce kendi evimde ağırladığım arkadaş günümden fotoğraflarla karşınızdayım bu kez :) Masada hakim renk kırmızı, konuştuğumuz konular da pek bir gizli idi :) Fikir vermesi açısından menüye göz atarsak eğer;
 

- Mantı

- Zeytinyağlı Yaprak Sarması

- Meksika Fasülyeli Salata

- Limonlu Cheesecake
 
- Hindistancevizli-Antep Fıstıklı Kartopu

8 yorum:

durutarifler dedi ki...

Her şey nefisss görünüyor. Ellerinize sağlık.
Sohbetiniz bolll olsun
Sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Muhabbetli masalarınız hiç eksik olmasın Neval'im...

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Senin elinden mantı yemeyi özlediğimi fark ettim çiçek gözlüm.

Gelin Ayşe dedi ki...

Hindistancevizli&Antep Fıstıklı Kartopu nun tarifini alabilirmiyiz lutfen? :) cok guzel gorunuyor :)

Güloanne mutfakta dedi ki...

Menü güzel kırmızı masa nefis emeğinize sağlık

Unknown dedi ki...

HERŞEY harika.. ellerine sağlık.. muhabbetiniz hiç eksik olmasın :)

LeylaK dedi ki...

hepsi nefis, hele şu kartoplarına bayıldımmmm . ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Sevil Şahin (birdemliksohbet) dedi ki...

bak bak ne konuştunuz öyle gizli gizli merak ettim inan bana :)
senin elinden harika lezzetler yemiş biri olarak diyorum ki hepsi şahane olmuş.
bende aylin gibi senin mantını özledim...
masa detaylar menüdekiler hepsi harika bol güzel sohbetli sofraların olsun canım benim gül yüzlüm öperim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...