28 Mayıs 2012 Pazartesi

Titiz Hanımların Doğru Seçimi; Persil Expert Jel


Geçen hafta, Henkel'in yeni ürünü Persil Expert Jel basına tanıtım toplantısına katıldım. Genellikle en fazla 20 kişilik gruplar halindeki etkinliklere alışmışım herhalde, yaklaşık 80 kişilik kahvaltı organizasyonunda gözüm sürekli tanıdıkları aradı :) Persil'in marka yüzü Pınar Altuğ Atacan'ın da katılımı ile gerçekleşen organizasyon çok renkli ve başarılı geçti. (Hemen bir dip not geçeyim; zayıflama modası Pınar Altuğ'u da vurmuş, 6 ayda bayağı bir kilo vermiş, ne diyeyim darısı başımıza :)


2010 yılında piyasaya çıkarılan jel deterjanı bu zamana kadar denememiştim ne yalan söyleyeyim, sanırım deterjan gözlerini doldurmadan, üzerine de yumuşatıcı eklemeden içim rahat etmiyordu. Bu postu yazmak için biraz geciktim, gerçekten denemeden yazmak istemedim çünkü. Şimdi yazımı yazarken hem beyaz giysileri, hem de koyu renkli giysileri Persil Expert Jel ile yıkamış biri olarak gördüm ki, gerçekten 1 kapak jel deterjan ile çamaşırlarınızı yıkamanız mümkün, test edildi, onaylandı :) Bu arada Persil Expert Jel Gülün Büyüsü'nü Pınar Altuğ Atacan öve öve bitirememişti, çiçek kokularından çok fazla hoşlanmam ama Gülün Büyüsü hafif kokusu ile benim de beğenimi kazandı.
 

Kahvaltı organizasyonu Ortaköy Feriye'de gerçekleşti, denizin hemen dibinde kahvaltının tadına gerçekten doyum olmuyor, hele ki sunumda en ince detaylara bile özen gösterilmişse...
 

Persi Ürün Müdürü Beçhan Sayıner'in genel marka tanıtım sunumundan sonra Elif Kokmazel'in çikolatalı workhopu başladı ki, organizasyonun en tatlı bölümü olduğu su götürmezdi :)


Her masaya getirilen özenle yapılmış meyve sepetleri, ayrıca getirilen meyve kaseleri, kurabiyeler, mini tartöletler ve çikolata şelalesi ile çikolataya doyduk. Her masayı ayrı ayrı dolaşan Elif Korkmazel ile birlikte meyveleri şişlere geçirip geçirip çikolataya buladık :)
 

Bu çok güzel geçen basın toplantısını organize eden Türk Henkel'e teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...