15 Ekim 2012 Pazartesi

Lipton İle Yumuşak İçimli Yeşil Çay İçmeye Artık Hazırım :)


Geçen hafta Lipton'dan süprizli bir hediye paketi, daha doğrusu kolisi aldım. Süprizli dedim, çünkü kutunun kapağını açtığım anda içerisinden süzülen bir uçan balon  karşıladı beni :) Gülümseten hoş bir düşünce olmuş. Balon havalanınca bulutların üzerinde duran yeni piramit poşet çayın envayi çeşidi ile başbaşa kalıyorsunuz; sade yeşil çay, limonlu&melisalı yeşil çay, naneli yeşil çay, portakal çiçeği ve nane&tarçın çaylarından hangisini isterseniz hemen bir bardak sıcak suyun içerisine sallandırıyorsunuz. Sonuç; ofiste kime ikram ettiysem "Mımm, ne kadar hafif bir içimi varmış, ne çayı bu?" şeklinde geri dönen memnuniyet. Bu arada portakal çiçeği çayı ofiste herkesin favorisi oldu, bir bardak çay içimlik ayaklarımızı yerden kesen Lipton'a teşekkürler :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

harika.bayılıyorum bitki çaylarına.hemen alıp denemek istiyorum portakal çiçeğini:))

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

afiyetle iç canım ... bende bayılırım bitki çaylarına

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...