19 Temmuz 2013 Cuma

Ramazan Menüleri 4


Bu aralar ben uykusuzum, yorgunum. Haftasonları biraz dinlensem geçer mi acaba diyorum, haftasonları geliyor, geçiyor, ama yorgunluğum bir türlü geçmiyor. Ancak bir tek yemek yaparken gözüm açılıyor itiraf edeyim, hele ki aklıma bir yemek düşmüşse kimse tutmasın beni :) İnşallah kısacık bayram tatilinde bu kronik yorgunluğu atarım diye umarak iftar için menü alternatifine geçiyorum;

- Patlıcan Oturtma
- Kırmızı Biber Turşusu
- Baklava Yufkasında Patates Püresi
- Zerde

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Menu her zamanki gibi cok guzel. Ellerine saglik canim...

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili limonlu kek o yorgunluk sadece sende değil canım hepimizde var. hayatın koşuşturması bizi hem zihnen hem bedenen yoruyor..Gönlünce geçireceğin çok güzel bir hafta sonu diliyorum esenkal.

Lezzet Taneleri dedi ki...

ÇOk beğendim.Elinize sağlık..
Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
http://lezzettaneleri.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...