23 Mayıs 2014 Cuma

Vestel'den Hoş Bir Yenilik: Vestel Mix-Go


Anneler Günü öncesinde katıldığım bir etkinlikten bahsetmek istiyorum bugün müsade ederseniz. Vestel Küçük Ev Aletleri bünyesinde Mix-Go adı ile çıkardığı yeni ürününü denemek üzere toplandığımız EKS Mutfak Atölyesi Saphire'de "Hafif ve Leziz Beslenme Sırları" adı altında sağlıklı ve lezzetli içecekler hazırladık. Mix-Go; de tek bir tuşla sağlıklı besinleri karıştırıp işinize, okulunuza veya spor yapmak üzere çıkarken yanınıza alabilmenize olanak sağlıyor. Yani yemek yerine geçecek içecekler hazırlayarak özel kapağı kapatıldığında kolayca öğünümüzü yanımıza alabiliyoruz, hazırlaması da 5 dakikayı bile bulmuyor, o derece pratik yani...


Mix-Go'nun en beğendiğim özelliklerinden biri de buzları kolaylıkla parçalaması oldu, yani milkshake hazırlamak artık çok kolay.. Kırmızı, turuncu ve yeşil renk alternatifleri içerisinde de benim payıma kırmızı düştü. (Kırmızı için çok talip olduğunu hemen ekleyeyim:) BPA içermeyen iki farklı boy şişesi de yapacağınız miktar için size alternatif sunuyor. Yani evinizde Vestel Mix-Go varsa baş parmağınız çok yorulacak :)  Workshopta yaptığımız tarifleri kısa zamanda sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Vestel Pazarlama Müdürü İrem Ünal Karagözoğlu nezdinde Vestel'e, Grup 7 İletişim'e ve Sevgili Filiz Çatalkaya Orhan'a eğlenceli geçen bu etkinlik için çok teşekkürler... 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Her gün başka bir yenilik:)))
Güzel bir tanıtım olmuş canım
http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

Adsız dedi ki...

Kırmızı renge bayıldım, ben de istiyorum bu andan itibaren :)

Sevinç

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...