10 Ekim 2014 Cuma

Duru Bulgur İle "Benim Kısırım"


Eskiden annemin misafir günlerindeki menüyü gün gibi hatırlıyorum, hatırlıyorum çünkü çoğunlukla börek, kek, poğaça, kısır ve demlik demlik çay olurdu. Kekin, böreğin, poğaçanın muhteviyatı değişirdi, ama kısır hep aynı kısırdı. Ancak yine de, şimdinin 12 çeşitli, süslenmiş, şamdanlı-çiçekli misafir masaları mı, tek tabağa sığdırılmış 4 çeşitli misafir tabağı mı deseler, eskinin tadı bambaşkaydı derim ben :) Nereden nereye geldik de, aslında amacım Duru Bulgur ve Yeni Kadın işbirliği ile katıldığım "Duru Bulgur ile Benim Kısırım" workshopundan bahsetmekti :)
 

Duru Bulgur Pazarlama ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Ayşe Sarımehmet, workshop öncesi verdiği bilgilerden öğrendik ki; Duru Bulgur, 1935’ten bu yana ana işi olan bulguru üretirken sadece su ve buğday kullanıyor, içerisinde başka hiçbir bir koruyucu madde bulunmuyor, bulgurda herhangi bir sarartma veya parlatma yapmadan, doğal renginde ve doğal lezzetinde bizlere ulaştırıyor. Ayrıca yeni çıkartıkları Duru Dual Mercimekli Bulgur, Duru Dual Nohutlu Bulgur, Duru Dual Mantarlı Bulgur, Duru Dual Şehriyeli Bulgur, yemek yapmaya çok fazla zamanı olmayan, ama sağlıklı da beslenmek isteyen biz çalışan kadınların imdadına yetişecek gibi görünüyor :)


Kısır partilerini bilirsiniz, hani bir tepsi kısr yapılır, yanına da bir çay demlenir, sonra da güle-oynaya yenir. İşte tam o havada geçen bir workshop oldu. Nar ekşilisi, sarımsaklısı, turşulusu, acılısı, kıvırcıklısı, domateslisi, salçalısı derken herkes kendi usulünde kısırını yaptı, hem yedi, hem ikram etti. Ben de tabii kendi usulümde "Sarımsaklı Kısır" yaptım. Görmek isterseniz tarife buradan  ulaşabilirsiniz...


Workshop sonrası Sevgili Ayşe Sarımehmet yapılan tüm kısırlardan tadarak en lezzetli kısırı da seçti. annemutfaperisi blogunun yazarı Sevgili İlknur Hanım gerçekten çok lezzetli kısırı ile birinci oldu, kendisini çok tebrik ediyorum :) Bu arada işin sırrı havuçmuş, gerçekten kısıra bambaşka bir tad vermişti.


Çok samimi geçen, güle oynaya kısır yapıp, kısır yediğimiz bu güzel etkinlikte emeği geçen Sevgili Fatoş Vayni Şahin'e, Duru Bulgur ve Yeni Kadın ekibine çok teşekkürler...

1 yorum:

İlknur dedi ki...

Sizinle tanıştığım için ve kısırımı sizlerinde beğendiği için çok mutluyum.

En kocaman sevgilerimle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...