19 Kasım 2014 Çarşamba

Teyzemde 5 Çayı


Bu aralar masabaşı sohbete ihtiyacım var, şöyle çeşidi bol, çayı demli bir masa ve sevdiğim insanlardan oluşan. Hatta o kadar ki açıp eski fotoğraflara dalıp gitmişim, sonra bir baktım ki, kenarda her nasılsa kalmış, yayınlamadan bıraktığım bir masa fotoğrafı, hem de tam bulunmak istediğim cinsten. Teyzeciğim ve Sevgili Kuzenim Banu'nun ellerinden çıkma hepsi. Bir yeni toplantıya kadar bununla yetineyim bari :)

 
- Peynirli Sarma Börek
- Çatal
- 321 Poğaça
- Patatesli Gül Börek


- Pancar Salatası
- Patates Salatası



- Tırtıl Kurabiye
- Ağlayan Pasta
- Çilek Soslu Tavuk Göğsü
- Susamlı Tahinli Kurabiye

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar ben de bir anneyim, çalışıyorum, pratik tarifler arıyorum ve bu yüzden blogunuza üye oldum :) Ben de blogumu yeni açtım kozmetik ve cilt bakımı ile ilgili yazılar yazıyorum. Eğer ilgilenirseniz bana da beklerim. Sevgiler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...