29 Eylül 2015 Salı

Kitchenaid'in Yeni Mutfak Şefi ile Zeytin Ezmesi


Kitchenaid'in, mutfaklarda devrim yaratacak yenilikçi ürünü Cook Processor ile tanıştırayım sizi. Standart bir mutfak robotu veya elektrikli pişiriciden çok daha fazlasını yapan Kitchenaid Cook Processor, kesme, doğrama ve karıştırma gibi tüm pişirme aşamalarını tek bir tuşla yapıyor ve servise hazır hale getiriyor.

Ürünü, Türkiye tanıtımında, markanın uzman şeflerinden Maria Chiara Sereno tarafından gerçekleştirilen bir workshopta inceleme fırsatı buldum, keşke her evde olsa :) Ancak sadece Esse mağazalarında satışta bulunan ve sadece 80 adet satılacak olan bu güzel ürün kimbilir hangi şanslı evin mutfağının şefi olacak?

Workshopta Şef Maria Chiara Serano'nun yaptığı ve çok beğendiğim Zeytin Ezmesi tarifini de vermek istiyorum. Tarifte ançüez kullanılmış, ama ben ançüezi çok tuzlu bulduğum için ançüezsiz daha sevdim açıkçası. Son olarak, beni Kitchenaid Türkiye tanıtımına davet eden ve ağırlayan Esse ve Kitchenaid'e çok teşekkür ederim.

Malzemeler:
- 160 gr. çekirdekleri çıkarılmış ve süzülmüş siyah zeytin
- 1 diş sarımsak
- 25 gr. süzülmüş konserve ançüez
- 3 yemek kaşığı zeytinyağı
- 30 gr. kapari
- yarım demet taze fesleğen

Yapılışı: Tüm malzemeler doğrayıcıya konularak, ezme olacak şekilde doğranır. Malzemelerin hepsi kaynaşana kadar karıştırdıktan sonra, kızarmış ekmek ile servis edilir. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...