11 Aralık 2015 Cuma

En Sevdiğim Uğraş; Misafir Olmak :)


Başlığa bakar mısınız? Ama yalan yok valla seviyorum ben misafir olmayı, bir yere gideceğim zaman sabırsızlanıyorum çok. Biran önce sohbet başlasın, sofra düzeni kurulsun istiyorum, hele bir masa başına geçtim mi 3-4 saat yerimden kalkmayayım istiyorum. En son kahveler gelip, artık hava kararmaya yüz tuttuğunda bir yarım saat daha oturayım istiyorum. Bunları siz de mi yapıyorsunuz, o zaman siz de gerçek bir misafirsiniz demektir :)

Bu kez Sevgili Arzu'nun yeni evine konuk olduk. Canım Zuzu'm herkesin sevdiklerine göre şahane bir masa kurmuştu bize, eee böyle olunca da sürekli gitmek istiyor haliyle :)


- Bulgur Salatası
- Mercimek Köftesi
- Kuru Domates ve Patlıcan Dolması
- Lahana Sarması
- Kıymalı Lazanya
- Mayalı Poğaça
- Vişneli Brownie
- Elmalı Turta
- Muhallebili Kadayıf Tatlısı
- Ağlayan Pasta

3 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

Arzu Hanımın yeni evi hayırlı olsun...
Böyle güzel sofralara, güzel sohbetlere kim misafir olmak istemez ki...
Sevgiyle kalın...

mutfagabuyrun dedi ki...

arzu hanımın ellerine sağlık canım.sanada afiyet bal olsun.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Benimde en sevdiğim şey misafir olmak ve misafir ağırlamak :) mis gibi bir sofra olmuş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...