9 Mart 2009 Pazartesi

Cumartesi Günlüğü

İşyerinden canım arkadaşlarım cumartesi günü bana geldiler, hem de ne gelmek, elleri kolları dolu-dolu. Böyle misafire can kurban :) Şaka bir yana, öylesine bereketli bir sofra oldu ki, hatırladığım kadarı ile şimdiye dek, sabah 9- 10 gibi yapacak herşeyi bitirip misafirin gelmesini rahat rahat beklediğim tek ağırlama oldu bu. O yüzden kızlar çok yorulduğumu söyleseler de, aslında hiç yorulmadan, zevkle hazırladığım ve telaş etmeden herkesle beraber yiyip içtiğim bir sofra oldu. Evimin misafire her zaman açık olduğunu tekrarlamak istiyorum, elleri kolları dolu-dolu olmasa da :) Kalabalık bir grup olduğumuz için masayı açık büfe olarak hazırladım. Menüde ise;

- Hazır pastabanla yaptığım, kesitini gösterebilmek amacıyla bir dilimini fotoğraflayacak kadar bile kalmayan muzlu-frambuazlı pasta

- Elmalı Kek

- Yalancı Tavuk Göğsü

- Sodalı poğaça

- Canım Zuzu'mun yaptığı kırıntısı kalmayan lazanya

- Mürüvvet'ciğimin iki küçük çocuğuna rağmen yapıp getirdiği patates pizzası

- Sevgili Sema'nın şipşak yaptığı mercimek köftesi

- İki renkli patates salatası

- Mako'cuğumun yaptığı ve artık benim favorilerim arasına giren tavuklu-mantarlı salata

- Havuçlu-kabaklı salata

- Son olarak, nedense üvey evlat muamelesi yapıp fotoğrafını çekmeyi unuttuğum bademli kurabiye vardı.

21 yorum:

  1. böyle misafire can kurman. getirenlerin ve senin ellerine sağlık canım ..o sofrada olmak lazımdı...

    YanıtlaSil
  2. Böyle arkadaşlar dostlar başına:))
    Pastada gözüm kaldı,maşallah çok güzel görünüyor.
    Seninde arkadaşlarının da ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi harika görünüyor, özellikle tavuk salatasında kaldı gözüm ;)

    YanıtlaSil
  4. ben neden davetli değildim aşkolsun limonlu kekim...bu lezzetlerden beni mahrum bıraktın...çok üzüldüm çok:(((
    harika bir sofra olmuş canım...ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Limonlu nefis olmuş herşey,senin ve arkadaşlarının ellerine sağlık.çok şık bir sofra olmuş.afiyetler olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlarının ve senin ellerine sağlık....
    Ne güzel bir sofra olmuş yine....

    Güzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. of ofoffffffffff ne sofra olmuş öyle ellerine emeğine sağlık canım senin ve arkadaşlarının.hepside çok şık çok lezzetli şeyler olmuş
    güzel bir haftaa geçirmen dileğiyle sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  8. Herşey harika görünüyor,senin de arkadaşlarının da ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  9. ooooooooh ne güzel bir masa. Hazırlayanların ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Canımmmm maşallah gerçekten çok bereketli bir sofra olmuş.Afiyet şeker olsun ellerine sağlık mutlu haftalar sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Emin olun masanın gerçeği resimlerden çoook daha güzeldi.Ne kadar çay içtiğimi ve ne kadar yediğimi tahmin bile edemezsiniz.Ellerine kollarına ve sabrına sağlık arkadaşım.

    Zuzu

    YanıtlaSil
  12. Ne harika bir sofra kurmuşsunuz böyle, nereye bakacağımı şaşırdım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Aman allahım gerçekten çok iştah açan bir sofra. Hepinizin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Muhtsem bir sofraaa muhtesem yemekler :) Ben tavuk gogsunun goruntusune bayildim :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  15. yine harikalar yaratmışsınız...
    tüm türkiyeye açık bir sofranız olursa inanın gelmek için elimden gelen herşeyi yaparım ..:))
    her zamanki gibi imrendim .. gıpta ettim..size yakın olanlar çok ama çok şanslı ..

    YanıtlaSil
  16. Limoncum süper bir menü ve hepsi sanki catering şirketi hazırlamış kadar özenli ve göze hitap ediyor eminim tadıda öyedir. Hem pasta tarifini 2kat pastapan mı? istiyorum detaylıca hemde sodalı poğaça hakkındaki yorumlarını merak ediyorum şipşak mercimek köftesi tarifi. Kısacası tarifler diyelim ama en önemlisi bütün blogger lar için geçerli yapılan yemeğin yorumunu okumak istiyor insan hani bir kurabiye için kıyır kıyır yada yumuşak yada akışkan vs.. tasfir edilmesi hoş oluyor. Süper bir sofra eline saglık

    YanıtlaSil
  17. off of keşke bende orda olsaydım hepsi harika ellerinize sağlık...sevgilerle.iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  18. Sofra süper görünüyor. Getirenlerin de senin de elllerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Hepsi birbirinden güzel görünüyor.Hepinizin ellerine sağlık.Ben de o sofrada olmak isterdim.:))
    Tarifleri sabırsızlıla bekliyorum...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Oy py py her şey gerçekten de nefisss görünüyor. Hala aynı kiloda mısın diye merak ettim ben?
    Hem yapanların hem de senin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  21. böyle misafire can kurban ayol:):):)
    hepsi harika olmuş yapanların ellerine sağlık yiyenlere afiyet bal şeker olsun.
    poğaçaları görünce canım poğaça çekti bak şimdi:):):)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için benim için değerli, şimdiden teşekkür ederim :)