3 Mart 2009 Salı

Pazar Kahvaltısı

Misafir ağırlamaktan büyük zevk duyuyorum, özellikle de kahvaltı sofrasında. Tamam yoruluyorum, her seferinde yetişmeyecek telaşına kapılıyorum, ama bir davetim varsa bir hafta öncesinden neler yapacağıma karar veriyorum, araştırıyorum, sofra düzeninin nasıl olacağını hayal ediyorum ve çok sabırsızlanıp, büyük bir sevinç yaşıyorum. Hele ki her şey beğenilip yenilince acayip mutlu oluyorum. Hafta sonunda aile efradı ile böyle güzel bir kahvaltıda tekrar buluştuk. Herşey tam istediğim gibi geçince haftaya azıcık yorgun, ama çok mutlu başladım.

- Cevizli rulo

- Sevgili Pelin yayınladığından beri yapmaya niyetlendiğim Hamayili Börek. Gerçekten de gelen yorumlar hep "milföy hamurundan mı bu börekler?" oldu. Denemenizi şiddetle öneriyorum.

- Görümcemin yaptığı yufkadan bohça böreği

- Krep

- Biberli domatesli sosis

- Peynir rendeli&zeytinyağlı domates salatası

- Soka turşusu (süt turşusu)&Cevizli Ezme

- Tartı

- Peynir Tabağı (hellim, cevizli tulum, beyaz peynir, kaşar peyniri, baharatlı koyun peyniri)

- Nutella, tereyağı, kaymak

- Zeytin kayığı :)

28 yorum:

  1. Arkadaşım gene döktürmüşsün maşaallah ellerine sağlık yiyenlerede afiyetler olsun .....

    Zuzu

    YanıtlaSil
  2. HEPSİ BİRBİRİNDEN NEFİS OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK.
    sENİN GİBİ BENDE HEM MİSAFİR ÇAĞIRIYORUM SONRADA STRESE GİRİYORUM. AMA SONUÇ MÜKEMMEL OLUYOR..

    YanıtlaSil
  3. selam:)
    kahvaltıya bende gelebilirmiyim çok lezzetli görünüyooooor ellerine sağlık arkadaşım rabbim bereketini artırsın olmayanlara da versin inşaallah sofra çok şık maşaallah sevgiyle sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  4. Valla maşallah diyorum..Başka da bişey demiyorum Neval'cim...Eline sağlık..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir pazardı zaten..
    harika geçmiş limonlum...
    ellerine sağlık...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Limonlu şahane bir sofra ve harika mamalar...ellerine sağlık canım.tüm yorgunluğuna değmiş gerçekten.afiyetler olsun,sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyor masan.Ellerine sağlık canım.Tarifleri sabırsızlıkla bekliyorum.Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bu özenine bayılıyorum,benim bu konuda hiç sabrım yok sanırım :)
    Nefis lezzetler var hangisini seçsem yine şaşırdım,ellerin dert görmesin...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ayyyy bende o sofrada olmak isyerdim ya
    süper süper süper

    YanıtlaSil
  10. Masa muhteşem görünüyor.ellerine,emeğine sağlık.Sıcacık sohbetlerle yenen bir pazar kahvaltısının yerini hiçbirşey tutamaz...sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Nevalciğim misafirlerin çok şanslı
    kuş sütü bile var masada ellerine emeğine sağlık.Böyle bir masada misafir olmak isterdim sımsıcak sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. Ben de misafir çağırdığımda benzer duygular yaşıyorum hep. Hala çok telaş yapıyorum, yoruyorum kendimi ama sonuçta güzel bir sofrada sevdiklerimle olmanın keyfi bütün olumsuzlukları geride bırakıyor:).
    Sofran tek kelimeyle muhteşem olmuş canım.
    Ellerine sağlık.
    Sevgileeeer:).
    aslı

    YanıtlaSil
  13. şahane bir masa yorgunluğuna değmiş ellerine emeğine sağlık,sevgiler......

    YanıtlaSil
  14. cok guzel ve degisik nesneler iceren bir sofra olmus. süt turşusu hic duymamistim ,o da mi Arnavut tarti gibi?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. sofranız bereketli olsun canım ellerinize sağlık hepsi birbirinden nefis.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar,sofranız çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. sofranın güzelliğine bayıldım nasıl güzel bir görüntü bende orda olsaydım ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  18. bravo arkadaşım gercekten enfes bir sofra olmuş ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  19. canim masadaki sunum ve sIKLIK on numara
    herkeze afiyet bal seker olsun harika gorunuyor mamalar

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  20. MÜTHİŞ İŞTAH KABARTICI BİR SOFRA. HAYRAN OLDUM VALLAHİ. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

    ÖPTÜM YANAKLARINDAN
    CANAN

    YanıtlaSil
  21. Cok guzel bir sofra Nevalcim,bir ben eksigim :)
    Optum cok.

    YanıtlaSil
  22. Sofran o kadar güzel ve sıcak görünüyor ki... yorulduğuna değmiş gerçekten. Ellerine sağlık. Böyle güzel bir kahvaltı sofrasında olmayı kim istemez :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Sevgili imonlu kek
    misafirlerini böyle ağırlıyosan evinden hiç çıkmıyolardır. Süperr süper süpeeeerrrr..

    YanıtlaSil
  24. Sofranız birbirinden güzel, uğraştırıcı ve değişik yemeklerle donatılmış.

    Hepsinin severek hazırlandığı belli. Özellikle tartı çok ilgimi çekti.Hiç duymamıştım. Hatta tartıyı anlattığınız posta girip bir çırpıda okudum.Ama mandıra olmayınca resimlerle idare etmek gerekiyormuş :)

    elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Nevalciğim,
    Bayılıyorum senin şu sofralarına. misafirlerin hiç kalkmak istemiyorlardır herhalde. Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Çok şık bir sofra olmuş, herşey çok leziz görünüyor, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  27. hepsi birbirinden şık birbirinden lezzetli ellerine sağlık canım..harikasın...

    YanıtlaSil
  28. neval canım masan harikaaaaaaaaaa....kuş sütü bile var yani...çok nefis olmuşlar hepsi...bende bu pazar kimde kahvaltıya gitsem diye düşünüyordum...sendeyim bu pazar şekerim karar verdim:))) ..öpüyorum seni canım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için benim için değerli, şimdiden teşekkür ederim :)