
Misafir ağırlamaktan büyük zevk duyuyorum, özellikle de kahvaltı sofrasında. Tamam yoruluyorum, her seferinde yetişmeyecek telaşına kapılıyorum, ama bir davetim varsa bir hafta öncesinden neler yapacağıma karar veriyorum, araştırıyorum, sofra düzeninin nasıl olacağını hayal ediyorum ve çok sabırsızlanıp, büyük bir sevinç yaşıyorum. Hele ki her şey beğenilip yenilince acayip mutlu oluyorum. Hafta sonunda aile efradı ile böyle güzel bir kahvaltıda tekrar buluştuk. Herşey tam istediğim gibi geçince haftaya azıcık yorgun, ama çok mutlu başladım.

- Cevizli rulo

- Sevgili
Pelin yayınladığından beri yapmaya niyetlendiğim Hamayili Börek. Gerçekten de gelen yorumlar hep "milföy hamurundan mı bu börekler?" oldu. Denemenizi şiddetle öneriyorum.

- Görümcemin yaptığı yufkadan bohça böreği

-
Krep

- Biberli domatesli sosis

- Peynir rendeli&zeytinyağlı domates salatası

- Soka turşusu (süt turşusu)&Cevizli Ezme

-
Tartı

- Peynir Tabağı (hellim, cevizli tulum, beyaz peynir, kaşar peyniri, baharatlı koyun peyniri)

- Nutella, tereyağı, kaymak

- Zeytin kayığı :)
Arkadaşım gene döktürmüşsün maşaallah ellerine sağlık yiyenlerede afiyetler olsun .....
YanıtlaSilZuzu
HEPSİ BİRBİRİNDEN NEFİS OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK.
YanıtlaSilsENİN GİBİ BENDE HEM MİSAFİR ÇAĞIRIYORUM SONRADA STRESE GİRİYORUM. AMA SONUÇ MÜKEMMEL OLUYOR..
selam:)
YanıtlaSilkahvaltıya bende gelebilirmiyim çok lezzetli görünüyooooor ellerine sağlık arkadaşım rabbim bereketini artırsın olmayanlara da versin inşaallah sofra çok şık maşaallah sevgiyle sağlıkla kal
Valla maşallah diyorum..Başka da bişey demiyorum Neval'cim...Eline sağlık..Sevgilerimle.
YanıtlaSilne güzel bir pazardı zaten..
YanıtlaSilharika geçmiş limonlum...
ellerine sağlık...
sevgiler.
Sevgili Limonlu şahane bir sofra ve harika mamalar...ellerine sağlık canım.tüm yorgunluğuna değmiş gerçekten.afiyetler olsun,sevgilerimle....
YanıtlaSilHarika görünüyor masan.Ellerine sağlık canım.Tarifleri sabırsızlıkla bekliyorum.Kocaman sevgiler...
YanıtlaSilBu özenine bayılıyorum,benim bu konuda hiç sabrım yok sanırım :)
YanıtlaSilNefis lezzetler var hangisini seçsem yine şaşırdım,ellerin dert görmesin...
Sevgiler.
ayyyy bende o sofrada olmak isyerdim ya
YanıtlaSilsüper süper süper
Masa muhteşem görünüyor.ellerine,emeğine sağlık.Sıcacık sohbetlerle yenen bir pazar kahvaltısının yerini hiçbirşey tutamaz...sevgiler...
YanıtlaSilNevalciğim misafirlerin çok şanslı
YanıtlaSilkuş sütü bile var masada ellerine emeğine sağlık.Böyle bir masada misafir olmak isterdim sımsıcak sevgiler....
Ben de misafir çağırdığımda benzer duygular yaşıyorum hep. Hala çok telaş yapıyorum, yoruyorum kendimi ama sonuçta güzel bir sofrada sevdiklerimle olmanın keyfi bütün olumsuzlukları geride bırakıyor:).
YanıtlaSilSofran tek kelimeyle muhteşem olmuş canım.
Ellerine sağlık.
Sevgileeeer:).
aslı
şahane bir masa yorgunluğuna değmiş ellerine emeğine sağlık,sevgiler......
YanıtlaSilcok guzel ve degisik nesneler iceren bir sofra olmus. süt turşusu hic duymamistim ,o da mi Arnavut tarti gibi?
YanıtlaSilsevgiler
sofranız bereketli olsun canım ellerinize sağlık hepsi birbirinden nefis.sevgilerimle..
YanıtlaSilMerhabalar,sofranız çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.
YanıtlaSilsofranın güzelliğine bayıldım nasıl güzel bir görüntü bende orda olsaydım ellerine sağlık:))
YanıtlaSilbravo arkadaşım gercekten enfes bir sofra olmuş ellerin dert görmesin..
YanıtlaSilcanim masadaki sunum ve sIKLIK on numara
YanıtlaSilherkeze afiyet bal seker olsun harika gorunuyor mamalar
www.yenitadlar.blogcu.com
MÜTHİŞ İŞTAH KABARTICI BİR SOFRA. HAYRAN OLDUM VALLAHİ. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
YanıtlaSilÖPTÜM YANAKLARINDAN
CANAN
Cok guzel bir sofra Nevalcim,bir ben eksigim :)
YanıtlaSilOptum cok.
Sofran o kadar güzel ve sıcak görünüyor ki... yorulduğuna değmiş gerçekten. Ellerine sağlık. Böyle güzel bir kahvaltı sofrasında olmayı kim istemez :)
YanıtlaSilSevgiler
Sevgili imonlu kek
YanıtlaSilmisafirlerini böyle ağırlıyosan evinden hiç çıkmıyolardır. Süperr süper süpeeeerrrr..
Sofranız birbirinden güzel, uğraştırıcı ve değişik yemeklerle donatılmış.
YanıtlaSilHepsinin severek hazırlandığı belli. Özellikle tartı çok ilgimi çekti.Hiç duymamıştım. Hatta tartıyı anlattığınız posta girip bir çırpıda okudum.Ama mandıra olmayınca resimlerle idare etmek gerekiyormuş :)
elinize sağlık
sevgiler
Nevalciğim,
YanıtlaSilBayılıyorum senin şu sofralarına. misafirlerin hiç kalkmak istemiyorlardır herhalde. Ellerine sağlık
Sevgiler
Çok şık bir sofra olmuş, herşey çok leziz görünüyor, ellerinize sağlık:)
YanıtlaSilhepsi birbirinden şık birbirinden lezzetli ellerine sağlık canım..harikasın...
YanıtlaSilneval canım masan harikaaaaaaaaaa....kuş sütü bile var yani...çok nefis olmuşlar hepsi...bende bu pazar kimde kahvaltıya gitsem diye düşünüyordum...sendeyim bu pazar şekerim karar verdim:))) ..öpüyorum seni canım...
YanıtlaSil