27 Kasım 2015 Cuma

Blogumun 8. Yılı


Eveett yine geldi Kasım ayı, bu da demek oluyor ki blogum bir yaş daha aldı. Sizinle paylaşmak istedim, sizlerle birlikte geldik bu günlere çünkü. Sizler olmasaydı, gerçek anlamı ile bu blog da olmazdı. Yorum yazanlar, yorum yazmayıp sessizce takip edenler, bir şekilde tarif araken bloguma ulaşanlar, tariflerimi deneyenler, memnun kalanlar, memnun kalmayanlar, hepiniz ama hepinize çok teşekkür ederim. Umarım nice yıllar birlikte oluruz, birlikte paylaşırız :)

5 yorum:

  1. Ne kadar güzel :) Nine güzel yıllara :) Bende dün 3. yılımı doldurdum :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Resim Defterimm çok teşekkür ederim :) Ben de blogunun 3. yılını tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Daha nice yıllara İnşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Özgen, çok teşekkür ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Cafe Malzemeleri
    Endüstriyel Mutfak
    Etsiz Çiğ Köfte
    Patatesli Börek
    Biber Dolması

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için benim için değerli, şimdiden teşekkür ederim :)