9 Şubat 2009 Pazartesi

Unutulmayacak Bir Toplantı!

Hiç neye el atsanız elinizde kaldığı, işlerin hep ters gittiği, bir türlü hazırlanamadığınız, kabus gibi bir gününüz oldu mu. Benim oldu, hem de annem, teyzem, kuzenim, yengem ve kardeşimin eşini çağırdığım, benim için çok eğlenceli geçeceğini düşünerek sabırsızlandığım bir günde. Kızım yarıyıl tatilinde olduğu için işyerinden izin aldım. Sinemaya, buz patenine, alışverişe, yemeğe, kısaca her yere gidecek, gezecektik, daha doğrusu planlarımız öyleydi :( İzne çıktığımın ilk günü de çoktandır istediğim aile toplantısını gerçekleştirecektik. Ancak herşey, iznin daha ilk gecesinde Aslı'nın ateşlenmesiyle başladı. 39 derece ateş, kusma, huysuzluk, Allah ne verdiyse...Ben de de grip emareleri var ama, kendimi zorluyorum, pek anlamıyorum. Sabahına Sena da hastalanınca papazı bulduğumuzu anladım :) Hem çocuklarla ilgilenip, hem bir şeyler yapma telaşım, anca 3 ağrı kesiciden sonra kesilen ağrılarım, kalıptan çıkmayan ve paramparça olan kekimin ardından tekrar kek yapışım, üstüne üstlük yerle yeksan ve hafif yanmış çatlak kurabiyelerin yerine bir tepsi daha kurabiye yapışım ve arkasından 2 gün-2 gece yataktan kalkmadan hasta yatışım şimdi silik bir kabus gibi. Kızlar ve ben ancak doktorluk olduktan sonra yavaş yavaş kendimize geliyoruz. Hayatımın en şiddetli gribi ne hazindir ki tatilimize denk geldi, umarım son olur.
 
- Pancar Salatası

- Selemun Puding
 
- Çatlak Kurabiye
 
- Annemin yaptığı hakiki :) Arnavut Böreği

- Teyzeciğimin yapıp getirdiği harika çatal
- Kokostar
 
- Serap'cığımın yaptığı fırın makarna
 
- Beypazarı'nın meşhur kurusu (normalden daha küçük kesilmiş mini boy)
- Vee resimde ortada görülen, ancak resmini çekmeyi unuttuğum tepside kumpir

27 yorum:

  1. benim başımada gelir insan ne yağaçağını şaşırıyor,bütün bunlara rağmen masa gerçekten güzel olmuş,hepinizin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Rabbim tekrarını yaşatmasın.
    Ben de Ankara'ya gittiğimde hasta geçirdim zamanımı:(

    Sofrada ki herşey enfes görünüyor canım,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Canım benim çooook geçmiş olsun.Sofra çok güzel ama anlaşılan bayağı eziyet çekmişsin.Tatilinin böyle geçmesine üzüldüm.Bu arada bende geldim işteyim.Yarın görüşürüz inşallah
    Zuzu

    YanıtlaSil
  4. Nevalim çok geçmiş olsun arkadaşım, dediğin gibi aksilik üzerine aksilik gelmiş, ama çok şükür iyileşmişsiniz önemli olan o..
    Canım benim hasta halinde bu kadar enfes şeyi hazırlamışsın ya sana maşallah demek istiyorum..Ellerin dert görmesin Limonlum..
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. başına gelmeyen kalmamış..bunlara ragmen harika bir masa hazırlamışsınız yinede..çoook geçmişler olsun ...sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Canım sanırım aynı aksilikleri hepimiz zaman zaman yaşıyoruz.İnşallah kızın düzelmiştir masada kuş sütü eksik ellerine sağlık,mutlu haftalar öptüm...

    YanıtlaSil
  7. Bazen benim de herşey böyle üstüste gelir.Çok geçmiş olsun.Yine de harika bir sofra olmuş.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle kızına çok geçmiş olsun,umarım şuan daha iyidir..Sende dikkat et kendine..Buna rağmen muhteşem yemekler hazırlamışsın,ellerine sağlık..
    Arnavut böreği nefis,pancar salatası çok leziz...
    Ellerine sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. geçmişler olsun arkadaşım şu an bizde ailecek hastayız bu yılki gripte bir başka.yaptıkların harika hasta halinle bunları yaptıysan sağlam halinle yapacaklarını anlayabiliyorum hamarat sultan:))

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun. Okuyunca çok üzüldüm. Ama böyle zorlu bir zamanda maşallah herşeyin üstesinden gelm,işsiniz. Yani harika şeyler hazırlamışsınız. Ellerinize sağlık.

    Canan

    YanıtlaSil
  11. Canım ne yazık ki oluyor böyle talihsizlikler ama harika bir iş çıkarmışsın ellerine sağlık.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun canım.

    masa harika arnavut böreğinde gözüm kaldı:).ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Selemun pudingi çok merak ettim. Acil tarif istiyorum.

    Dün daha pazarda pancarla ne yapabilirim diye düşünmüştüm. Haftaya alıp mutlaka deneyeceğim.Sana dönerim.

    Hepsi süper görünüyor. Herkesin en çok da senin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Oncelikle cok gecmis olsun Limonlu Kekim,

    Ummarim daha iyisinizidr.
    Ayrica masa harika, emegi gecenlerin ellerine saglik.

    Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Başlığı okuyunca çok güzel bir gün geçirdiğinizi düşündüm ama okuyunca işlerin ters gittiğini anladım. Çok geçmiş olsun. Herşeye rağmen çok güzel şeyler hazırlamışsın.Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Çok çok geçmiş olsun Limonlu Kekim, kaç zamandır gelemedim ziyaretine, kusura bakma ne olur.. Çok özlemişim seni inan :) Grip salgını var etrafta evet, havaların bir sıcak bir soğuk olmasından sanırım.. Mamalar da nefis, herşeye rağmen döktürmüşsün.. Özellikle pudinge bayıldım!! Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. canım
    çok geçmişler olsun.Çocuklarla beraber hasta olmak korkunç birşey .Ama bu hastalığa rağmen böyle enfes bir masa ellerine ve emeğine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Neval'cim çok geçmiş olsun hepinize canımm..Yine de enfes şeyler hazırlamışsın..Ellerine sağlık canım..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun canım size ama herşeye rağmen sofra süper olmuş ellerinize sağlık bir daha hastalanmamanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.masanız çok güzel ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Limonlu çok çok geçmiş olsun canım.

    sofran harika,herşey çok leziz ve şık olmuş, ama özellikle pudingde gözüm kalmadı desem yalan olur:-)ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. Herseye ragmen harika bir masa olmus canim ellerinize saglik diyorum ve catlaklardan aliyorum birkac:)
    Sevgilerimle,Serap.

    YanıtlaSil
  23. canım sana ve kızına çok geçmişler olsun.. aynı durumlar hepimizde oluyor sanırım yazını okurken benim başıma gelen olaylar geldi gözümün önüne. bir şeyi çok isteyince bir aksilikler çıkıyor muhakkak.. üzülme canım sağlıklı olunda tüm planlarınızı gerçekleştirirsiniz .

    masa süper sunumda ona keza..pancar salatasını ne güzel süslemişsin pes valla.. herkesin ellerine sağlık afiyet şeker olsun

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  24. Çok geçmişler olsun,Rabbim tekrarını yaşatmasın canım...
    Hasta halinde ne kadar enfes şeyler yapmışsın böyle:)
    Harika bir sofra olmuş...
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. Canım çok geçmiş olsun. İnşallah hemen iyileşirsiniz. Yazdıklarını okurken, beynim koşturmacanın içerisine giriverdi sanki :) Sağlıcakla güzel tatilinize devam edersiniz umarım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. çooookk geçmiş olsun..bu kadar tersliklere rağmen harika bir masa..ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. Çok geçmiş olsun. Birşeyi ne kadar çok istersen o kadar başına birşey geliyor insanın.

    masadakiler harika ben pudingi çok merak ettim. kalıpta daha bir farklı durmuş. Ellerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için benim için değerli, şimdiden teşekkür ederim :)