
Evet! Tahmin ettiğiniz gibi cumartesi günü yine bir kahvaltı sofrasına davetliydim. (Zaten 3-4 haftaya kadar tüm cumartesilerim dolu, neredeyse ajanda tutacağım sırf bu güne özel :) İşyerinden sevgili arkadaşım Ömür'ün kahvaltı sofrası gerçekten bir ömürlüktü... "Bak, çok fazla şey yapma, artık yemeğe bir dur diyelim." desemde işte ancak bu kadar dur diyebildik :) Kızkardeşlerini, evini ve marifetlerini çok beğendiğim Ömür'cüğüme buradan da teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

- Bu fikri çoktan kaptım; yeşil biber yüzüklü salam tabağı

- Peynir tabağı

- Çilek, vişne reçelleri ve şokella

- Haşlanmış yumurta, saltalık ve domates

- Kaşarlı sucuklu rulo börek

- Kabak mücver (özel isteğim üzerine yapıldı, çok da güzel yapmıştı doğrusu)

- Cevizli Kurabiye

- Elmalı topkekler

- Vişneli Tatlı

- Zuzu'mun yaptığı damla çikolatalı topkekler

- Benim yapıp götürdüğüm "bulamaçlı kek" (Tesadüf, herkesin aklına kek yapmak gelmiş, ancak benim kekimin ayrı bir hikayesi var, onu da önümüzdeki günlerde paylaşacağım :)
nefis bir kahvaltı olmuş.ömür hanımın ellerine sağlık yiyenlerede afiyet olsun.
YanıtlaSilgüzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum
Canım cumartesi günlerini eğlenceli geçirmene çok sevindim. Kahvaltı sofrası da alkışa değer doğrusu. Bol muhabbetli sofralarınız hiç eksik olmasın.
YanıtlaSilSevgiler
oohhh masaya bakarken doydum valla hazırlayanların eline sağlık!
YanıtlaSilhaftaya cumartesi nerdeyiz...bende geliyorumda seninle..bu lezzetler kaçmaz:)))) afiyet olsun ama haftaya birlikte olsun....
YanıtlaSilSofrada ki her şey çok güzel ama Biber yüzüklü salamlara bayıldım :)Afiyet olsun.
YanıtlaSilay cok muhtesem bir sofra olmus. yapanlarin ellerine saglik. Biber "yüzük"lerine bayildim. iyi fikir. sevgiler...
YanıtlaSilarkadaşının ellerine sağlık canım.gerçekten şölen gibi bir masa olmuş,herşey harika görünüyor.afiyet olsun.sevgilerimle...
YanıtlaSilkahvaltı sofrası gerçekten çok iştah açıcı.Arkadaşının ellerine sağlık.Seninde:))
YanıtlaSillimonlu kekim, kahvaltının mutlulukla bir ilgisi var diye boşuna dememiş şair..
YanıtlaSilHele bu sofranın :)
Limonlu kekim biberle tutturma meselesini bende sevdim.
Arkadaşının ellerine sağlık
sıcacık sevgiler.
Nevalcim yine harika bir sofra hazırlanmış.Neler neler yok ki...şokella bile cam kaseye konmuş ,çok kibarsınız vallahi.Kırk yıl düşünsem onu bir kaseye almazdım :)
YanıtlaSilAfiyet olsun sizlere...
Sevgilerimle.
Oy oy oy süper görünüyor. Muhabbetiniz bol olsunn.
YanıtlaSilBulamaçlı keki çok merak ettim. Herhalde gelecek tarifi
Sevgiler
Limonlu Kekim, artık benim de aklımda sen kahvaltı ile özdeşleştin .) Afiyetler olsun, nefis olmuş mamalar..
YanıtlaSilne güzel bir sofra öyle
YanıtlaSilorda olmak isterdim kesinlikle :(
Nevalciğim,
YanıtlaSilBu kahvaltılarınız beni de bitiriyor. Kendimden geçtim fotoğraflara bakınca. Senin kekini de bekliyorum.
Sevgiler
harika bir kahvaltı masası, bizde arkadaşlarımızla her hafta toplanırız bu benzeri masalarda..sohbet bir harika olur..bu arada blogunuzu çok beğendim,sevgiler
YanıtlaSilÖmür hanım döktürmüş maşallah hepsi birbirinden güzel olmuş...Arkadaşının ellerine sağlık...
YanıtlaSilSevgiler...
Hımm gerçekten çok nefis gözüküyor herşey...
YanıtlaSilGerçekten bakmak bile doyuruyor insanı..
Hazırlıyanın ellerine sağlık:)
Sevgilerimle
Yesil biber yuzuklu salamlara laf atmadan gitmek istemedim.
YanıtlaSilHartika olmuslar, mutlaka deniycem :)
Sevgiler...
Açık büfe gibi olmuş adeta..Arkadaşının ellerine sağlık,çok nefis bir masa hazırlamış sizlere..Bu tür sofralarınızın daim olması dileğiyle..Sevgiler..
YanıtlaSilEllerinize saglik nefis tarifler .Bir cac tarif aldim .Yemek yapmak güzel ama paylasinca dahada güzel oluyor.Banada beklerim
YanıtlaSilinternet sorunum vardı sevgili limonlu kek :)) ilk tıkladım sayfana inan :)) ve mailini onca mail arasından ortalarda olmasına rağmen hemen tıkladımm :))
YanıtlaSilsevgiyle kal .. artıkk buralardayım :))
gerçekten nefis bir sofra tam ömürlük hepsi şahane ömürün ellerine sağlık size afiyetolsun
YanıtlaSil