27 Nisan 2009 Pazartesi

Bir Ömürlük Kahvaltı :)

Evet! Tahmin ettiğiniz gibi cumartesi günü yine bir kahvaltı sofrasına davetliydim. (Zaten 3-4 haftaya kadar tüm cumartesilerim dolu, neredeyse ajanda tutacağım sırf bu güne özel :) İşyerinden sevgili arkadaşım Ömür'ün kahvaltı sofrası gerçekten bir ömürlüktü... "Bak, çok fazla şey yapma, artık yemeğe bir dur diyelim." desemde işte ancak bu kadar dur diyebildik :) Kızkardeşlerini, evini ve marifetlerini çok beğendiğim Ömür'cüğüme buradan da teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

- Bu fikri çoktan kaptım; yeşil biber yüzüklü salam tabağı

- Peynir tabağı

- Çilek, vişne reçelleri ve şokella

- Haşlanmış yumurta, saltalık ve domates

- Kaşarlı sucuklu rulo börek

- Kabak mücver (özel isteğim üzerine yapıldı, çok da güzel yapmıştı doğrusu)

- Cevizli Kurabiye

- Elmalı topkekler

- Vişneli Tatlı

- Zuzu'mun yaptığı damla çikolatalı topkekler

- Benim yapıp götürdüğüm "bulamaçlı kek" (Tesadüf, herkesin aklına kek yapmak gelmiş, ancak benim kekimin ayrı bir hikayesi var, onu da önümüzdeki günlerde paylaşacağım :)

22 yorum:

  1. nefis bir kahvaltı olmuş.ömür hanımın ellerine sağlık yiyenlerede afiyet olsun.
    güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  2. Canım cumartesi günlerini eğlenceli geçirmene çok sevindim. Kahvaltı sofrası da alkışa değer doğrusu. Bol muhabbetli sofralarınız hiç eksik olmasın.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. oohhh masaya bakarken doydum valla hazırlayanların eline sağlık!

    YanıtlaSil
  4. haftaya cumartesi nerdeyiz...bende geliyorumda seninle..bu lezzetler kaçmaz:)))) afiyet olsun ama haftaya birlikte olsun....

    YanıtlaSil
  5. Sofrada ki her şey çok güzel ama Biber yüzüklü salamlara bayıldım :)Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. ay cok muhtesem bir sofra olmus. yapanlarin ellerine saglik. Biber "yüzük"lerine bayildim. iyi fikir. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. arkadaşının ellerine sağlık canım.gerçekten şölen gibi bir masa olmuş,herşey harika görünüyor.afiyet olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. kahvaltı sofrası gerçekten çok iştah açıcı.Arkadaşının ellerine sağlık.Seninde:))

    YanıtlaSil
  9. limonlu kekim, kahvaltının mutlulukla bir ilgisi var diye boşuna dememiş şair..

    Hele bu sofranın :)

    Limonlu kekim biberle tutturma meselesini bende sevdim.

    Arkadaşının ellerine sağlık

    sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Nevalcim yine harika bir sofra hazırlanmış.Neler neler yok ki...şokella bile cam kaseye konmuş ,çok kibarsınız vallahi.Kırk yıl düşünsem onu bir kaseye almazdım :)
    Afiyet olsun sizlere...

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Oy oy oy süper görünüyor. Muhabbetiniz bol olsunn.
    Bulamaçlı keki çok merak ettim. Herhalde gelecek tarifi
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Limonlu Kekim, artık benim de aklımda sen kahvaltı ile özdeşleştin .) Afiyetler olsun, nefis olmuş mamalar..

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir sofra öyle
    orda olmak isterdim kesinlikle :(

    YanıtlaSil
  14. Nevalciğim,

    Bu kahvaltılarınız beni de bitiriyor. Kendimden geçtim fotoğraflara bakınca. Senin kekini de bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. harika bir kahvaltı masası, bizde arkadaşlarımızla her hafta toplanırız bu benzeri masalarda..sohbet bir harika olur..bu arada blogunuzu çok beğendim,sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ömür hanım döktürmüş maşallah hepsi birbirinden güzel olmuş...Arkadaşının ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. pembetatlar.blogspot.com27 Nisan 2009 22:11

    Hımm gerçekten çok nefis gözüküyor herşey...
    Gerçekten bakmak bile doyuruyor insanı..
    Hazırlıyanın ellerine sağlık:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Yesil biber yuzuklu salamlara laf atmadan gitmek istemedim.
    Hartika olmuslar, mutlaka deniycem :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Açık büfe gibi olmuş adeta..Arkadaşının ellerine sağlık,çok nefis bir masa hazırlamış sizlere..Bu tür sofralarınızın daim olması dileğiyle..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Ellerinize saglik nefis tarifler .Bir cac tarif aldim .Yemek yapmak güzel ama paylasinca dahada güzel oluyor.Banada beklerim

    YanıtlaSil
  21. internet sorunum vardı sevgili limonlu kek :)) ilk tıkladım sayfana inan :)) ve mailini onca mail arasından ortalarda olmasına rağmen hemen tıkladımm :))
    sevgiyle kal .. artıkk buralardayım :))

    YanıtlaSil
  22. gerçekten nefis bir sofra tam ömürlük hepsi şahane ömürün ellerine sağlık size afiyetolsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için benim için değerli, şimdiden teşekkür ederim :)