30 Mayıs 2008 Cuma

Son Gözdemiz: Kahve Dünyası...

"Kahve Dünyası"nı keşfettiğimizden beri oradan çıkamaz olduk. Hemen hemen her akşam iş dönüşü bir kahve molası verip eve öyle dönüyoruz. Kızlar da alıştılar, eğer uğramadan doğruca eve yönelmişsem "Aaa anne kahve dünyasına gitmeyecekmiyiz ?" diye hayıflanıyorlar.
 
Hepimizin orada belli favorileri var, ben kesinlikle Türk Kahvesi, Sena sıcak miksomiks, Aslı ise bir çikolata canavarı olarak kaşık çikolata. Ne sipariş ederseniz edin masanıza öncelikle küçük bir tabakta kahveli drajeleriniz geliyor, eğer kahve sipariş etmişseniz yanında çikolata kaplı fıstıklı lokumunuz ve tabii küçük bir şişe su. (Bunların hepsi ikram)
 
Ama diğerlerini de denemedik zannetmeyin. Bir kova burcundan beklenildiği üzere; her türlü yeniliğe açık biri olarak denediğim için söylüyorum, diğer pek çok yiyecek ve içeceği de süper süper... Fondü, frambuazlı cheesecake, naneli-limonlu karbuz, mozaik pasta tattığımız ve memnun kaldığımız lezzetlerden bazıları.
 
Çalışan abi ve ablalarımız da kızlara bir ilgi, bir ihtimam gösteriyorlar ki... Genelde cafe latte yanında gelen kaşık şeklindeki çikolatalardan bizim kızlara özel tabakta 4-5 adet, bazen de fotoğraftaki gibi hayvan şekilli çikolatalardan birer tane hediye olarak veriliyor. Ve fiyatlar, abartmıyorum sudan ucuz. Anlatsam daha çok uzar ama son olarak şunu söyleyeyim; yiyecek sektöründe son zamanlarda aldığım böylesi mükemmel bir hizmete, ödediğim en ucuz ücret burada bence. Deneyin çok şaşıracaksınız....

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayy sabah sabah ne guzel resimler bunlar boyle :) Benim de aksamdan beri caramel latte istiyor canim..

Adsız dedi ki...

bacım biz her gün onları yiyip içiyoruz canınız kalsın sizin gibi küçükköyde değiliz biz yeşilköydeyiz her zaman gidiyoruz by saliha

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar..sevgiler canımm

Adsız dedi ki...

merhaba
Hayal Kahvesi çok sevdiğim bir mekan.Arkadaşlarımızla buluşma noktamız.Paylaşımınız için teşekküler.Resimler çok güzel.iştah açıcı(Şimdi orada olmak vardı anasını satayımmmmmm)
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

durutarifler dedi ki...

Resimler super kokuyor. Kahvenin kokusu taaa buralara kadar geldi.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Benim favorim de sıcak çikolatası. Eminönündekine gidiyoruz ama Acıbademe de açıldı. Fondüsünü denemek istiyorum diyetim bitince :)

kirazdünyası dedi ki...

kahve dünyasını bende çok seviyorum dediğin gibi fiyatlarda çok uygun.biz öğle araları gidip orada bir kahve içmeye bayılıyoruz...

banu kırmızıgül dedi ki...

oh afiye bal seker olsun eminönüne tahtakaleye ve fermoya gittiğimde mutlaka uğrarım. sevgilermle...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmm,

Ben de Kahve Dünyası'nın fanatiklerindenim, çok seviyorum o minik drajeleri, hatta her daim evde bulunduruyorum:))

Sımsıcak sevgiler.....

pelince dedi ki...

Canım bende bende bende diyorum :))
Capuccino'nun yanında ikramlık kaşık benim favorim:)

Seni linklerime ekliyorum...

İyi pazarlar

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Nevalimmmm, güzel kalbinden geçen güzel dileklerin için çoookkk ama çok teşekkürler :)) Prenseslerinle yaptığın kahve keyfine bayıldım, afiyet şeker olsun üçünüzede, öpüyorum sizleri...

ayseyaman dedi ki...

Limonlu kek ne güzel beni de gezdirdin, yazdıklarınla kayfe keyfi yaptırdın. :) Henüz Kahve Dünyasına gidemedim ama TR ye gelir gelmez bizim türk cafe ve lokantalarından çıkmıycam..:)
Yazini büyük keyifle okudum herhalde su sıralar özel ilgi alanıma giriyor..Ben de bir yerdeki hizmet ve eşantiyonları çok seviyorum. O yere bir daha tekrar tekrar gitmemdeki en büyük sebep, tabii kalite ve fiyatta çok önemli..Helal olsun Kahve Dünyasına..:) Aslında Türkiyede yavaş yavaş buradaki gibi bahşiş sistemine geçmeli..Bak sen o zaman yapılan hizmeti..:)
Sevgilerimi gönderiyorum te uzaklardan..

yukivehobileri dedi ki...

selam canım bende kahvesiz yapamam doğrusu resilerlerinlede kahvaenin tadını çok güzel anlatmışsın sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ohhh ne güzel bir keyif Neval'cim, çok da iyi bir fikir.. Keşfettiğimizde bizi de şaşırtan şey fiyatların makul oluşuydu, hele de Amerikan firmalarıyla kıyaslandığında.. Drajelere ben de bayılıyorum, ama pek çoğunu da denemedim ürünlerin.. Hatırlattığın çok iyi oldu.. Bu arada kızınla adaş olduğumu bilmiyordum :)

A.Banu dedi ki...

Bu yazını okuyunca hemen Kahve Dünyası ziyareti yapmak geldi içimden.Ama yanımda senin gibi bir gurme ile gitmeyi tercih ederim.Eee ne zaman gidiyoruz?:)

zarpandit dedi ki...

ah o kahve dünyası yokmu..fondü frozen cheesscake kahveleri ve ikramlık drajeleriyle muhteşem:)
bu arada cevahir k.dünyası sanırsam:)
karşılaşmamaız an meselesi canem:)

Adsız dedi ki...

Hello, as you may already noted I am new here.
Hope to get some assistance from you if I will have any quesitons.
Thanks and good luck everyone! ;)

Adsız dedi ki...

pretty cool stuff here thank you!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Thank you for sharing your thoughts. Greet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...