28 Kasım 2008 Cuma

Blogumun 1. Yılı!

Herşey, bundan 5 yıl kadar önce işyerinden bir arkadaşımın elmalı kurabiye ikram etmesiyle başladı. Çok beğenerek tarifini istediğimde, o an aklında olmadığını, Google'a "elmalı kurabiye" diye tarattığında ilk çıkan tarifi uyguladığını söylediğinde, benim için de internet&yemek kombinasyonu başlamış oldu. Artık her aklıma geleni yazıp Google'da tarattıkça, evdeki küçük tarif defterime sığmayan beğendiğim tarifleri, kes+yapıştır yaparak Word'da tutmaya başladım. "Portakal Ağacı" nı keşfetmem, misafir ağırlamanın binbir türlü çeşidini uygulamaya ve evdeki servis tabak-çanak sayısının depara kalkmasına en büyük etkendir. Sonra yavaş yavaş bendeki tüm tarifleri derleyip, tek bir yerde tutma, yani kendi blogumun olması fikri ağır basmaya başladı, ama nasıl yapılacağı hakkında tek bir fikrim bile yoktu. Bu konuda da, işyerinden arkadaşım Hacer kendi blogunu kurunca, tüm sorularıma cevap verebilecek kişiyi de bulmuş oldum :) İlk günkü heyecanlarım, arkadaşlarıma, blogun linkini vererek gönderdiğim "Nasıl olmuş sence?" maillerim, Sevgili Tijen tarafından diğer bloglar arasına ilk kabulüm, tanımadığım halde yorum aldığım ilk kişi olan Sevgili Zeynep'in yorumuyla yaşadığım sevinç, blogların tanıtımında büyük emeği geçen Sevgili Zerrin, diğer bloglardan tanıdığım harikulade insanlar, "Limonlu Kek" olarak sizlerin blog listesinde olmak ve aranızda gördüğüm kabul, yorumlarınız, "blogunu izliyorum!" diyen arkadaşlarım, sofralarda resim çekmem için sabırla bekleyen, bilmeyenlere "blogu var da..." diye açıklama yapan eş-dost :), sorduğum bir tarifi büyük bir heyecanla anlatmaya çalışanlar hiçbir zaman unutulmayacak benim için. Şimdilik 1 yıl oldu, daha nice yıllara inşallah...

27 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun canım daha nice yıllara inşallah. Güzel güzel tarifler ve resimler görmek dileğiyle.....

Mutlu yıllar

Adsız dedi ki...

Bu arada ben ZuZu yularıda yazmayı unuttum

Unknown dedi ki...

Canım bloğunun 1.yaşı hayırlı olsun,inşallah hep beraber nice senelere öptüm...

Saliha dedi ki...

hep beraber,o nefıs keklerın:)))(keklerın favorılerım arasında)ve hertürlü enfes yemeklerınle beraaber,sağlık sıhhatle nice yıllara arkadasım...1.yılın kutlu olsun:))
sevgılerımle..guzel bır hafta sonu gecırmen dılegımle..

pelince dedi ki...

O kadar güzel anlatmışsın ki,ne çok benzer yanımız varmış demekten kendimi alamadım...
İyiki seni tanımışım.Blogunun 1. yaşı kutlu olsun..
Daha nice kutlamalarda da beraber olalım inşallah...

Keyifli bir hafta sonu diliyorum..

Unknown dedi ki...

Nice mutlu senelere canım.İnşallah daha nice seneler geçirirsin.Güzel tariflere devam etmen dileğiyle
Mutlu yıllar,Sevgiler

Disalce dedi ki...

canım tebrik ediyorum....hepimizde aynı duygular oluşmuş....

daha nice yaşları kutlamaya.....
bloğunun yaşı kutlu olsun...eh dişini çıkardığındada gelirim hehehehe....

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun canım.cok guzel anlatmıssın.beraber guzel yıllara..

Adsız dedi ki...

canim nice yillara diyorum hep beraber insallah
iyi ki blogunu acmisin

sevgilerimle

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Nevalcim iyi ki yaptın bu bloğu... Nice yıllar...

Gönül dedi ki...

hayatımmmm limonlum kekim:))) nice nice niceeeeeeeee senelere diyorum hayırlı uğurlu olsun....sevgilerimle öpüyorum

Müge Hüner dedi ki...

Limonlu kek şekerim;
Yazını okuyunca, hepimizin hikayelerinin ne kadar da benzer oldugunu düşündüm bilmem kaçıncı kez :)
Çok ortak yönlerimiz var çok, belkide bu nedenle birbirimizi hiç tanımasakda, yardımcı oluyoruz, dertlerimizi sevinçlerimizi paylaşıyoruz..
Bende çok mutluyum bir blog yaptığıma, en çokda bu karşılıksız dostluk ve yardımlaşma nedeniyle.
Nice yaşlar ve hep mutlu paylaşımlar dilerim canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

nice yıllara nice tariflerle canımcım
öptüm seni

durutarifler dedi ki...

Canım iyi ki aramızdasın. Seni blog aracılığı ile tanımak bile benim için bir şans. Daha nice nice yıllara.

Adsız dedi ki...

Canim ne kadar güzel anlatmissin. Iyiki de bu blogu acmissin, harika tariflerini bizlerle paylasmak icin karar vermissin. Blogunun yeni yasi kutlu olsun canim, daha nice güzel paylasimlara insallah.

Adsız dedi ki...

BLOGUNUN 1.YILINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM .BLOGUNU HERGÜN ZİYARET EDİYORUM. TARİFLER VE RESİMLER AYRIVA SOFRALARA ÇOK GÜZEL. KUTLARIM


(1998-1999 YILARINDA İSTONDA STAJER OLARAK ÇALIŞAN MAKBULE KAYA
ARTIK SAVAŞ OLDU MAKBULE KAYA SAVAŞ)

zarpandit dedi ki...

canım iyiki blogu acmıssın cok opuyorum seni nice senelere inş :)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

1. yılın hayırlı olsun canım. Nice güzel paylaşımlarla, nice senelere...

saniyesultan dedi ki...

nice nice yıllara...hep beraber inşallah..

Adsız dedi ki...

Neval'cim nice güzel paylaşımlı yıllara canımm..Sevilerimle..

Tijen dedi ki...

Gözlerim yaşardı, ne güzel böyle anılmak. Çok çok teşekkür ederim. Nice yıllar diliyorum bloguna ve sana hiç ummadığın güzellikte dostluklar kazandırmasını ümit ediyorum. (Bahriye Fırını bilgisi için çok teşekkürler, araştıracağım. Eğer yakınlarda uğrayacaksan telefon numarasını alman mümkün mü acaba?)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Limonlu Kekim, nice yaşlara :) İyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım, iyi ki Limonlu Kekimsin :) Sevgilerimi gönderiyorum..

Neşeli Sesler dedi ki...

1. yaşın hayırlı uğurlu olsun. İkimizin de blogları yaşdaş sayılır bikaç gün var aralarında.
Ben de çok mutluyum blog açtığım için.
Aslında yemekler bahane muhabbet şahane olayı çok güzel oluyor değil mi:)

keskinli dedi ki...

canim daha nice senelerde birlikte olmak diliyle sevgiler mutlu hafta sonlari

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

SEVGİLİ LİMONLUM,
BLOĞA ARA VERDİĞİM İÇİN ZAMANINDA TAKİP EDEMEDİM NE YAZIKKİ
BENDE SEVGİYLE KUTLUYORUM CANIM..
NİCE UZUN YILLAR BERABER OLMAMIZ DİLEKLERİMLE.. SEVGİLER CNM.
DAİM OLSUN.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım geç kaldım kusura bakma.blogunun birinci yaşı kutlu olsun.nice güzel senelere....sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

tesekurler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...