8 Nisan 2009 Çarşamba

Son Dakika Menüsü!

Son zamanlarda üzerimde bir rehavet, bir yorgunluk, çoktandır yüklediğim resimlerin üzerine bir giriş yazısı yazıp da yayınlayamadım bile. Ama artık biraz gayret etmek lazım değil mi? Masa, cumartesi günü yine bir aile toplantısı için hazırlandı. Bu kez hazırlık için öyle uzun uzadıya zamanım olmadığından adı "son dakika menüsü" oldu. Börekler buzluktan, kurabiyeler saklama kutusundan, profiterol ise amcamın kızının çantasından çıktı :) Diğerlerini alelacele yetiştirmeye çalıştım. Ancak tüm yorgunluğun üzerine harika bir gün geçirdik diyebilirim. (Bu arada bir şey itiraf edeyim mi? Artık sulu yemek yapmak istiyorum, hem de çoookkk istiyorum :)

- Profiterol

- Kakaolu tepsi keki

- Kurabiyelerrrrr :)

- Peynirli Poğaça

- Hamayili Börek

- Mercimek Köftesi

- Kabaklı-Havuçlu Salata

20 yorum:

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık daha ne olacaktı ki......sohbet güzelse gerisi bahane....

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL GÖRÜNÜYOR:)

mujdenin denemeleri dedi ki...

Hiç de son dakika menüsü gibi olmamış Limonlu Kekim.Ellerine sağlık.Muhabbetiniz daim olsun.Sevgiler...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

hımmmm sabah sabah daha kahvaltı yapmadan olmuyor ama bu kadar güzelliğe bakılmıyor ki:)
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canımmmm son dakika menüsü buysa di
ğerini düşünmiyim:))Sen her zaman harika masalarla ağırlıyorsun misafirlerini öptüm canım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

her şey gayet hoş olmuş limonlumm
bereketi kendinden gelmiş..
sevgiler canım. eline sağlık.

birsence dedi ki...

llimonlu kekim benim yine enfes mamalar yaaa..mercimekli köfteden ve profiterolden bolca istiyorum...öpüyorum canım...ellerine sağlık...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım.valla son dakika için süper bir sofra olmuş.herşey harika görünüyor.nazar değmesin.sevgileirmle...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım mail adresini bulamadığım için yorum yazıyorum. Mümkünse bana mail adresini yazarmısın.
Sevgiler
Seda

kirazdünyası dedi ki...

ne güzel bir sofra bu böyle,bi kuş sütü eksik maşallah,ellerine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

canim bu masada olmak vardi dermisim:))
ellerine saglik hersey mukkemel gorunuyor

kocaman sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

Gulzade dedi ki...

Son dakika mon dakika yine dokturmussun Nevalim. Ellerine saglik.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım ödülün varr alırmısın sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey harika olmus Limonlu Kekim, ellerine saglik.

Sevgilerimi gonderiyorum uzaklardan:)

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Harika bir sofra, ellerine sağlık...

Bu arada bende yine blog dünyamıza geri döndüm. Tekrar bana beklerim...

lemanice dedi ki...

bu mu son dakika mönüsü:))harikalar bence. böyle son dakikaya can kurban.sevgiler canım

Damak Tadı dedi ki...

Hepsi çok nefis ve ayrı bir güzellikte..Ellerine sağlık..


Sevgiler..

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım bundan iyisi şamda kayısı.. herşey çok güzel olmuş bence...afiyetler olsun

pelince dedi ki...

Nevalcim daha ne olsun,ellerine sağlık...

Sevgiler..

Neşeli Sesler dedi ki...

Daha ne yapcaktın acaba çok emrak ediyorum:)
Ben de son dakka menüsü diyince peynir zeytin görcem sandım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...