3 Haziran 2011 Cuma

Olivia's Pizzeria'da Pizza Tadım Gecesi :)

Olivia's Pizzeria'dan Sayın Turgut Kağıtçı'nın davetlisi olarak yakında çıkarmayı düşündükleri lezzetleri tatmamız ve değerlendirmemiz için yapılan davete iştirak ederken pizzaya doyacağımı biliyordum, ancak gecenin 10.30 unda mekandan ayrılırken, daha tatmadığımız pizza ve tatlıların olabileceğini aklıma getiremezdim :) Tatlılar da paket yapılarak yanımıza verildi, o derece yani :) Şimdi pizza, bildiğimiz pizza işte, bu derece tadılacak ne olabilir ki? Ancak şimdiye kadar yediğim pizzalarda bir mozarella peyniri, bir de olsa olsa beyaz peyniri bilirdim. Yöresel peynirlerin, isli peynirlerin, geyik etinin, hatta kuru kaysının kullanıldığı pizzaları görünce, pizzanın da bir kadame üstününün olabildiğini anlamış bulunmaktayım.
- Tadım gecesine minik atıştırmalıklarla start verildi. Bunların ilki mihaliç peynirli "Süper Ban" "Süper Ban"ın domates sosu ile zenginleştirilmişi "Margaritha Ban" - Bolonez sos ve köfteden oluşan "Köfteli Spagetti"
- Domates, kabak ve patlıcan ilavesi ile herkesin kalbine taht kuran ve alanın ikinci kez aldığı "Sebzeli Makarna"
- Turgut Bey'in memleket sevdasından esinlenip kuru ve günkurusu kaysı, kaysı çekirdeği ve Afyon peyniri kullandığı, zeytinyağı dökülerek servis edilen, hafif tatlımsı "Mişmiş Pizza" (Bu kadar farklı malzemeyi bir arada kullanmak hayatta aklıma gelmezdi :)
- Keçi peyniri, mozarella ve ıspanaklı "Akdeniz Pizza"ya mantar ve kırmızı biber ilavesi ile harika, hafif "Yeni Akdeniz Pizza" - Tadan herkesin "benim favorim bu, hımmm nefiss bu nefisss!" dediği Bergama tulum peyniri ve cevizli, kenarları armut pekmezli ve susamlı "Bergama Pizza" Roka ile servis edilen bu pizza muhakkak menüde olmalı. - Şef Ali Fidan'ın spesiyali olan kurutulmuş domates,közlenmiş biber, soğan ve sarımsak ilaveli "Olivia's Special" (İkinci favori lezzetim olduğunu hemen belirteyim.)
- Eti sevenler için düşünülmüş, geyik eti, salam, sucuk, isli peynir, mozarella peyniri ile karşınızdaa "Meat Lovers Extra"
- Aslında tam Turkish Pizza olabilecek lezzetlerden oluşmuş "Süpriz Pizza"
- Afyon köy peyniri, siyah zeytin, limon ve enginar kalbinden oluşmuş, farklı lezzetleri deneyenlerin her zaman kazanacağını gösteren "Catania Pizza" (Benim 3. favorim oldular kendileri :) Farklı malzemelerin ahenkli karışımları ile oldukça değişik pizza kombinasyonları yaratan Olivia's Pizzeria'yı tebrik ediyorum. Bu harika tatları deneme fırsatı veren, bizleri çok iyi şekilde ağırlayan Sayın Turgut Kağıtçı'ya da çok teşekkür ediyorum...

2 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

harıka bır etkınlık olmus..canımız cektı:))))))yalnız ızlmeye alıcaktım buton cıkmıyor sorun var galıba:((((((((

BlogMame dedi ki...

http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html


Hmm. Şu linkte blogspot ve bloglar yarışması düzenliyorum. Katılımın çok olacağını düşünüyorum. Gerekli açıklama blog sayfamda mevcuttur. Bannerimizi sayfanıza eklersenizde olur eklemezsenizde ama mutlaka bekliyorum...

Davetlimsiniz... Teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...