14 Haziran 2011 Salı

Yasemin'de Pizza Gecesi veeee Veda :(

Bu aralar o kadar meşgul ve her yere yetişeyim derken öylesine yorgunum ki! Dur biraz dinlen diyenlere inat bu koşuşturma yavaş yavaş hayat tarzım oldu herhalde :) Geçen hafta Sevgili Yasemin'e bir pizza gecesinde veda ettik (bu veda mecazi idi tabii, yoksa her daim yazışıyor, blogunu okuyor, hatta Ankara'ya gidip onu taciz ediyor olacağız :) Sonra Sofra Dergisi'nin daveti ile Zamane Kahvesi'nde biz bloggerlar muhteşem bir kahvaltı sofrasında biraraya geldik :) Yine geçen hafta siz yağmurda evlerinizde otururken biz yağmur altında piknik yaptık, aman Allahım ne eğlendik :) Ve final; dün ben ve kızım TRT Okul'da Anne-Çocuk Programı'ndaydık. Ne hız ama haksız mıyım :) Hepsini bir hızda sıra ile yazmaya çalışacağım önümüzdeki günlerde.

Vee Sevgili Yasemin gidiyor, İstanbul'daki evini kapatıp, Ankara'da yepyeni ve çok güzel olacağına emin olduğum yeni bir düzen kuruyor. Gitmeden önce bir pizza gecesinde evinde toplandık. Yaklaşık 5 saat bir aradaydık ama o beş saati nasıl 1 saat kadar kısa süre yaşadık inanamıyorum :)

Siz pizza gecesi olduğuna inanmayın, "hiçbir şeyim yok , hepsi kolide, her yer toplanmış ona göre gelin ama..." diyen Yasemin döktürmüş, döktürmüş ve döktürmüştü :)

- Pizzanın yanına en çok yakıştırdığım ve pizzacıda pizzadan çok yediğim sarımsaklı ekmekler. Bundan sonra kahvaltıda bir çırpıda yapılıp yerlerini alacaklar. Ne kadar pratik ve ne lezzetliydiler, tarif yakın zamanda...

- Sıcacık sarımsaklı ekmekleri bir de zeytinli&zeytinyağlı sosa da mı banıp yiyelim dediniz, hay hay o da mevcut :)

- Karışık peynir tabağı

- Meksika fasülyeli salata hımmmmm....

- Sanırım salataya doyum günüydü :) Karışık göbek salata..

- Tepsinin dibini gördüğümüz etimekli patlıcan salatası

- Kakaolu topkekler

- Kedidili ile tiramisu

- Kahveli trufflar

Vee gülen yüzü ile Sevgili Yasemin! Gülen yüzün hep gülsün, dostların hep yanında olsun Yasemin'ciğim. Hayat sana hep hakettiğin güzellikleri versin. Peşini bırakmayacağız ona göre :))

9 yorum:

Gülcan dedi ki...

hayırlısı olsun ama herşey çok güzel olmuş.

durutarifler dedi ki...

Her şey nefis. Yapanların ellerine sağlık
Sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

hangisine bakacağımı şaşırdım.herşey harika olmuş canım.yapanların ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

yasemine yeni hayatında mutluluklar diliyorum.bu arada benim en sevdigim sarmısaklı ekmektir.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

OOo hangi birinin tarifini alsma da denesem acaba, ellerinize sağlık:))

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Nasıl kaçırdım bu hem eğlenceli hem buruk geceyi :(

BAL ANNE dedi ki...

canım çektı hepsınden..........

Banu Bingör dedi ki...

Limonlu Kek merhaba,
Blogunuzu tam da adıyla müsemma bir kek ararken buldum :)
Nişastalı limonlu kekinizi denemek için uygun zamanı bekliyorum :) Bu arada nişastalı limonlu kek tarifinin altına bir yorum bırakılmış "sinan" kullanıcı adıyla; yalnız bu yorumda uygunsuz sitelerin linklerinin reklamı yapılmış. Büyük ihtimalle farketmediniz. Doğrusu ben de farketmemiştim; ama eşimin dikkatini çekmiş. Uyarmak istedik. Bir kontrol edin isterseniz.
İyi bir haftasonu dilerim.
Banu

kadinn dedi ki...

gerçekten hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...