23 Eylül 2011 Cuma

Philips Airfryer ile Osmanlı Mutfağı Etkinliği

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) Arayan, mail atan, halimi hatırımı soran, "sayfamı neden yenilemediğimi" merak eden, irtibatı hiç kesmeyen ve tüm bunların hepsinden bi haber olan herkese ama herkese sonsuz sevgiler, böyle hatırlandığımda "iyiki bir bir blogum var" diyerek tahtaya vuruyorum inanın :) (Sayfamı uzun süre güncelleyememin tek sebebi; bayram sonrası aşırı iş yoğunluğu, okulların açılması ve zamansızlık sadece, merak edilecek birşey yok yani :)
 
Böylesine bir girişten sonra ilk yazım da tabii ki bir etkinlik üzerine olacaktır tahmininiz üzere :) Ağustos ayında, bayram gelmeden az önce Philips'ten, Airfryer ile Osmanlı Mutfağı yemeklerini pişirmek üzere bir davet almıştım. Etiler Alkent City Cooks'ta yapılan etkinliğe hevesle katıldım, nasıl heveslenmeyeyim düşünsenize herkes ayrı bir kalantor yemek hazırlıyor, tüm bu yemeklerden tadarak iftarımızı yapıyoruz, ee bundan iyisi Şam'da kayısı :)

Benim payıma düşen "Çökertme Kebabı"nın tüm malzemeleri önceden hazırlanmış, emrimize amade masalara dizilmişti. Bize verilen 50 dakika içerisinde yemeklerimizi hazırladık, iftar sofrasına sıralayarak konuk ettik.
 
Aynı mutfak içerisinde birbirinden farklı 15 yemeğin kızartıldığını, pişirildiğini, haşlandığını, közlendiğini düşünün. Nasıl? Benim gözümün önünde duman altı olmuş, yağlı- isli bir mutfak canlanıyor doğrusu :) Ama Philips Airfryer ile tek bir yemek kokusu yükselmedi o mutfaktan inanın.

Verilen 50 dakikanın zaten 20 dakikasını 4 iri boy patatesi kibrit çöpü büyüklüğünde doğramak aldı. Yani yarım saat içerisinde misafir ağırlamalık şık bir yemek yapmanız mümkün, ama sadece Airfryer ile :)

O gece tüm bloggerlerin yaptığı yemekler ile upuzuun şık bir masa hazırladık. Kadınbudu köfte, Hasanpaşa Köftesi, Mutancana, Peynirli Domates Dolması, Çökertme Kebabı, Külbastı, Darülziyafe Köftesi, Köfteli Saray Pilavı, Patlıcan Beğendili Piliç Külbastı, Beğendili Piliç, Kıymalı Muska Böreği, Susamlı Çıtır Tavuk, Annem Köftesi, Tarçınlı Elma Tatlısı ve daha neler neler....

İşte hikayenin mutlu sonu; yemekler pişirilmiş, mutlu mesut sofraya oturulmuş, harika bir sohbet ve yemek :)


Etkinlik sonrası çok hoş bir jest olarak hediye edilen bakır kahve seti ve Philips Airfryer, kullanımla ilgili bir mesaj da verir nitelikteydi; Eğer mutfağınızda bir Philips Airfryer'iniz varsa, yemeğiniz pişerken size kahvenizi yudumlamak kalır sadece :)
 
Philips Airfryer etkinliğinin ayrı bir yeri oldu benim için. Daha önce bir firmanın bu kadar çok elemanı ile birlikte yapılan etkinliğe katıldığını görmedim. Hepsi birbirinden samimi ve neşeli olan firma çalışanlarının yanında, kendimi bir misafirden çok, arkadaş toplantısında hissettim. Daha önce kullanmadığım Airfryer ile ilgili bir sorum olsa, kafamı kaldırdığım anda yanıma gelip yardımcı oldular. Philips'i ve Bersay İletişim'i dinamik genç çalışanlarından dolayı ayrıca tebrik etmek istiyorum :)

3 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

Yaa ne güzel bir akşamdı di miii:) İtina ile o patatesslerin hepsini aynı kalınlıkta doğradın ya ben daha ne diyebilirim ki:) Zaten çökertme kebabında harikaydı. Ellerine sağlık. Çok özledim Nevaaallllllll:( yayınını .com da da bekliyorum:)

Sevil Şahin (birdemliksohbet) dedi ki...

O gece orada olamadığım için o kadar üzgünüm ki hem bu atmosferi yaşayamam hemde sizlerden uzak olmam :(
o tarihte biliyorsun ben kızımı almaya gitmiştim. O nedenle davete iştirak edemedim.
Ama duydum duydum şahane bir etkinlik olmuş Bersay işine şahane yapmış bende tebrik ederim. ayrıca bir etkinlik ancak bu kadar güzel anlatılır. Sanki yanınızda gibi hissettim kendimi
Airfryer ile daha ne güzel mamalar yapılıyor degil mi Senden bol bol tarif bekliyorum.
Canım öperim
seni
sevgiler

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir gün oldu hepimiz için hem pişirdik hem yedik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...