4 Şubat 2013 Pazartesi

Ümit Ünal Tasarımlı Yudum Özel Üretim Zeytinyağı


Geçen hafta yağmurlu, ama huzurlu bir günde, hayret çok sakin bir trafikte, üstelik nostaljik bir tünel gezisi yaparak çok hoş bir etkinliğe katıldım :) 27 yıldır ayçiçek yağı ile mutfaklarımızda ağırladığımız Yudum, bu kez tecrübesini sızma zeytinyağı üretiminde kullanmış. Ayvalık zeytinlerinin, hiçbir işlemden geçirilmeden  soğuk su ile pres edilmesi ile elde edilen Yudum Özel Üretim Zeytinyağı, hafif ve yumuşak lezzeti ile ağzımızın pasını sildi :)


"Yemeğine gençlik kat" sloganı ile yola çıkan Yudum Zeytinyağı, ünlü moda tasarımcısı Ümit Ünal’ın tasarladığı özel şişesinde tüketici ile buluşmuş. Keramik ve camın mükemmel uyumunu, olası en ince ağızlık formu ile birleştiren Ünal, zeytinyağına farklı bir estetik kazandırmış bence. Bazı şişeler vardır, içindeki bitse bile, kesinlikle atmaya kıyılmaz, doldurulup tekrar ve tekrar kullanılır, işte yeni Yudum Zeytinyağı'nın şişesi böyle şişelerden :)


11 Leblon'da gerçekleştirilen tanıtımda tüm açık büfe tabii ki Yudum Zeytinyağı ile yapılmış zeytinyağlı çeşitleri ile donatılmıştı. Hepsi birbirinden mükemmel lezzetlerin arasında; uzun zamandır tadını merak ettiğim vişneli yaprak sarması, portakallı yer elması ve kuru domates salatası gönlümü fethetti :)


Zeytinyağı özel üretim dedim ya, şimdilik sadece 1000 adet üretilmiş.  Her bir şişenin üzerindeki numaralar da bu sırayı ifade ediyor. Yani 1000 adet şişenin 287'ncisi bende mevcut :) Nereden alabilirim diye merak edenlere; yakın zamanda seçkin marketlerde  de yerini alacakmış.

Böylesi güzel bir gün ve lezzet için Yudum'a teşekkürler...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayyyy ne kadar guzel bir sise!!! Bende istiyorum :) Canim nerden alabilirim bunu acaba?

Limonlu Kek dedi ki...

Sevgili Julia, şu an için bulamazsın, ancak çok yakında bazı marketlerde satışına başlanacakmış, sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...