2 Aralık 2013 Pazartesi

Zuzu'nun Süpriz Doğumgünü


Bu masayı, benim için çok değerli olan, hatta hiç olmayan kızkardeşimin yerine koyduğum Zuzu'nun doğum gününde hazırladım. Üstelik ona süpriz de oldu, sadece kendisini geç kahvaltıya çağırdığımı zannederek, simitlerini almış gelmişti :) Aslında diğer tüm kız grubunun davetli olduğunu görünce azıcık şaşırdı sanki :) Herşey gönlüne göre olsun arkadaşım...

 
Ben artık yiyecekleri konsol üzerine açık büfe tarzında düzenlemekten daha zevk alır oldum. Çünkü hem masada çok fazla karmaşaya yer bırakmadan rahat bir yerleşim oluyor, hem de isteyen masaya oturmadan ne arzu ediyorsa onu tabağına alıyor. Özellikle çok çeşidin olduğu kalabalık günler için ideal bir sunum. Masamızda neler vardı diye bir göz atarsak;


- Bisküvi Pastası
- Fındıklı Kurabiye
- Peynir Tabağı
- Peynirli Kıyır Poğaça

 
- Cennet Salatası
- Yoğurtlu Patates Salatası
- Tavuklu Buğday Salatası
- Mini İçli Köfte

 

4 yorum:

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

harika bir masa olmuş, konsol konusunda da katılıyorum size, ellerinize sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

menü harika canım.ellerie sağlık.arkadışına nice sağlıklı mutlu seneler.

reyhane dedi ki...

Dostluğunuz daim olsun

Unknown dedi ki...

ne ince bir düşünce:)
iyi ki doğmuş :)
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...