20 Mayıs 2016 Cuma

Ramazan'a Hazır Mısınız?


Koskoca bir yıl geçmiş de Ramazan yeniden geliyormuş, sanki gideli 2-3 ay olmuş gibi. Peki mübarek Ramazan'a hazır mıyız? Ben market alışverişlerimde ufak ufak hazırlıklara başladım, et ve tavuk haşlayıp sularını kaynatıp derin dondurucuda dondurdum, geçen seneden dondurduğum vişneleri çıkarıp vişne reçeli yaptım bile. Geriye kalıyor, günü gününe yemek yapmaya ki, o da Ramazan'a bir girelim hele gerisi kolay.

Bir de yemek yapmayı sevdiğim kadar, yemek ile ilgili siteleri gezmek, özellikle sunumu ile öne çıkan tarifleri denemek benim için hobi oldu. Hele Ramazan'da böyle sitelerde gezinmek ve beni tam kalbimden vuran tarifleri denemek inanılmaz zevkli. Ama tarifin pratik olması, tarifin bire bir tutması ve fotoğrafının beni cezbetmesi şart. Yoksa binbir heves mutfağa girip, iftar sofrasına hüsranla oturmayı kim ister?

O zaman size bir site önereyim, fotoğrafları arasında kaybolacağınız, tariflerini %100 tutma garantisi ile yapabileceğiniz, iftar ve sahur için pek çok pratik ve lezzetli alternatif tarifler bulabileceğiniz; "Lezzetcom.tr" Kadınların korkulu rüyası "Akşama ne yapsam?" sorunsalında tıkanıp kaldığımda, "evdeki malzeme ile ne yapabilirim?" stresine girdiğimde, iftar veya sahur için farklı bir şeyler yapıp evdekileri şaşırtmak istediğimde tercihim "Lezzetcom.tr" oluyor. Eee bir Yemek Bloggeri daha ne isteyebilir ki :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...