17 Ocak 2020 Cuma

Pişi


Kahvaltıların baş tacı, olduğu zaman herkesin "Ooo Pişi mi var?" diye sevinç naraları attıran Pişi... Eğer ben mayalayamam, o kadar zaman mayalanmasını bekleyemem diyorsanız, fırından ekmek hamuru alarak da bu nefis lezzeti yapabilirsiniz. :) 

🌺Malzemeler:

- yarım kilo un (yaklaşık 3 su bardağı)
- yarım paket yaş maya
- 1 su bardağı ılık su (sıcağa yakın)
- 1 tatlı kaşığı toz şeker
- 1 tatlı kaşığı tuz
- kızartmak için sıvı yağ

🌺Yapılışı: Yaş maya, parmağın dayanabileceği sıcaklıktaki suda eritilir. Mayalı karışım kabarana kadar yaklaşık 5 dakika dinlendirilir. Diğer tüm malzeme ilave edilerek iyice yoğrulur. Hamurun üzeri örtülerek sıcak bir ortamda 1 saat kadar mayalandırılır. Sürenin sonunda hamura şekil verilerek kızgın yağda kızartılır.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bunu çok sevdim

Fagor Servisi dedi ki...

Fagor Teknik Servisi olarak sitenizi çok beğendik.

victoria dedi ki...

Pişirmeyi seviyorum ve her zaman internette yeni tarifler buluyorum ve ihtiyacım olan içeriği kaydediyorum youtube video indir

YouTube Mp3 Dönüştürücü dedi ki...

MP3 veya MP4’e dönüştürün, Youtube bağlantısını yapıştırmanız ve ücretsiz olarak indirmeniz gerekir

Endüstriyel Mutfak Servisi dedi ki...

Endüstriyel Mutfak Servisi olarak bloğunuzu beğendik.

Kolaylezzet dedi ki...

Elinize sağlık.

Algoritma Nedir dedi ki...

Algoritma nedir

Adsız dedi ki...

BRT Mutfak olarak empero servisi, öztiryakiler servisi, electrolux servisi, portabianco servisi, inoksan servisi, fagor servisi, edesa servisi ve onarım hizmeti veriyoruz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...