6 Nisan 2010 Salı

Aslı'mın 5. Yaşını Kutladık :))

Küçük kuzum büyümüş, hem de 5 yaşında olmuş! Herkes daha nice 5 yaşlar, 25 yaşlar göreceksin, çok çabuk büyüyecek bak göreceksin diyor ama, sanırım bana hep çok küçük, pek bir savunmasız gelecek. Gün boyunca "eğil bi" deyip deyip yanağımı öpmesinden, bütün hediyeleri elime verin demesinden, normalden fazla şımarıp tüm ilgiyi üzerine çekmek istemesinden de anladık ki, doğumgünü partisini beğendi :) Zaten gece yatarken uykuya dalmadan önceki son sözü de "ne kadar güzel bir doğumgünü oldu değil mi anne?" oldu. Annen çok yoruldu ama, hepsine değdi Aslıcığım :)) XXX Aslında doğum günü geçen haftaydı, ancak benim araya bir Amasra seyahatim sıkışınca, doğumgünü kutlaması da biraz ileriye kaydı. Sırada bir de Amasra gezim var ki, o da ayrı bir post konusu :)
 
- Doğumgünü pastasını kendim yapmaya çalıştım. İçi muzlu-krokanlıydı, ben diyette olduğumdan yemedim ancak şimdiye kadarki en lezzetli pastam olduğunu söylediler (ayıptır söylemesi :) Maceralı bir pasta oldu, son anda biten muz ve şeker hamuru için az uğraşmadım hani :(
 
- Şeker hamuru ile kapladığım browni
 
- Portakallı-cevizli kurabiye
 
- Elmalı kurabiye
 
- Çocuklar için çikolata barı :)
 
- Cup kek kağıtlarında patatesli kek (Memnun kalmadım açıkçası, herkes dilim halinde yemenin daha kolay olduğu konusunda hemfikirdi, ben de dahil olmak üzere.)
 
- Acıkalı ve sürme beyaz peynirli kanepeler
 
- Sevgili Gülay'dan heveslenerek yaptığım etimekli patlıcan salatası

28 yorum:

HÜLYA dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM. PRENSESİNE NİCE MUTLU YILLAR DİLİYORUM . HER ŞEYİN EN GÜZELİNİ HAL EDİYOR PRENSESLER..

SEVGİLER CANIM

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık sofra harika. Aslı hanım'ında doğum gününü kutlarım. Sağlıklı uzun ömürleri olsun...

Şehnaz dedi ki...

harikasın sofra muhteşem....elllerine sağlık......sağlıklı mıtlu nice yıllara olsun....

Unknown dedi ki...

Nevalcim minik prensese sağlıklı,hu
zurlu,başarı ve mutluluk dolu güzel
bir ömür dilerim.Harika şeyler yap
mışsın ellerine sağlık kocaman öpü
yorum...

umutluhayat dedi ki...

minik aslıcığa ailesiyle beraber uzun ve mutlu bir ömür dilerim.sizide kutlarım yavrunuz için harika şeyler hazırlamışsınız.sevgiler

ebru dedi ki...

Nevalcim ellerine sağlık. Çok güzel ve şık bir doğumgünü sofrası olmuş. Aslıcığında yeni yaşı hayırlı uğurlu olsun.Daha nice yaşlara ailesi ve sevdikleri ile beraber

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

herşey harika görünüyor ellerine sağlık.kızınında doğum günü kutlu olsun.sevgiler.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Minik kızının doğum gününü kutluyorum. Allah'ım nice güzel hayırlı, sağlıklı, ailesiyle, sevdikleriyle bir ömür geçirmesini nasip etsin. Senin gibi güzel bir annesi olduğu için de çok kısmetli. Bu ne kadar güzel hazırlıklar böyle. Pasta konusunda tebrik ediyorum seni arkadaşım. Şu şeker hamuruyla hiç muhattap olmadım, bizde bir tanışsak mı artık :)

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

nice yıllara diliyorum. çocuklarımızın nice güzel günlerini görelim inşallah

Saglıklımutfak dedi ki...

Nevalcim eline sağlık . iyi ki doğdu aslı:) bu arada sana mail atamıyorum canım mailler geri geliyor bahar buluşması etkinliğimiz için sayfamı ziyaret edermisin lütfen. sevgiler öptüm

Ayten dedi ki...

merhaba, prensesin dogum gunu kutlu olsun, daha nice saglikli mutlu yaslar diliyorum...hersey harika gorunuyor ellerine saglik...sizi takipe aldim, bende beklerim...sevgiyle kalin...

pelince dedi ki...

Neval zaman mı çok çabuk geçiyor anlamadım ya,...vallahi menüsü bile aklımda.. allahım yaşlanıyorum :)))
kızının doğum günü kutlu olsun.. nice mutlu senelere.....

ellerine sağlık...

lavantalimon dedi ki...

masa muhteşem:)

daha nice yaşlara güzel günlerde:)

Sevil Şahin dedi ki...

nevalim balım maşallah valla çok beceriklisin canımsın pastana bayıldım tabi sofraya da kuzucunun doğum günü tekrar kutlu olsun.. allahım daha nice yaşlar göstersin herşey harika emeklerine sağlık

sevgiler

A.Banu dedi ki...

Çok güzel bir doğumgünü menüsü olmuş, Aslıcığın beğenmemesine imkan yok, nice yaşlara, nice kutlamalara..

Unknown dedi ki...

Emeklerine saglik sofrandan bereketin hic eksilmesin.
Ellerine saglik canim.

boncuk mutfakta dedi ki...

Aslının doğum günükutlu olsun.Hepsi çk güzel olmuş ellerinize sağlık.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmm güzel kızının doğum gününü tüm kalbimle kutlarım.sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarı dolu yıllar dilerim ona.tatlı yanaklarından da öperim:)
tatlı yorgunluklar yaşamışsın,herşey çok nefis görünüyor elelrine sağlık canımmm
öpüyorumm

sevimlimutfak dedi ki...

Pasta ve sofra harika görünüyor, ellerine sağlık canım. Kızına da nice mutlu ve başarılı yıllar geçirmesini dilerim. Sevgiler...

Gönülünce dedi ki...

Kızını yeni yaşı kutlu olsun sağlıklı uzunnn ömürler geçirmesini dilerim...İkramlar ve pastan harika görünüyor ellerine emeklerine sağlık...
Sevgiler...

Gönül dedi ki...

ah o masada bende olsaydım diyet miyet dinlemez yerdim:)))) ellerine sağlık hayatım hepsi birbirinden güzel olmuş...güzel kızçene sağlıklı uzun ömürler diliyorum..sevgilerimle öpüyorum

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Daha nice uzun sağlıklı mutlu yaşlar dilerim canım.En kötü gününüz böyle olsun. Herşey çok güzel görünüyor. Emeğinize ellerinize sağlık canım
sevgiler

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

ayrıca çikolata bara bayıldım

ozlemhan dedi ki...

Canım benim yaşpastan masan hepsi harika olmuş ellerine sağlık:Kızları da çok öpüyorum

Betül KAVAL dedi ki...

hepsi nefis gözüküyor nevalciğim. ellerine sağlık canım..

Aslıya da nice yaşlar diliyorum hep beraber.
sevgiler öpüyorum.

Hümeyra Karabiber dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuz ve yaptıklarınız çok güzel. Kızınıza nice mutlu seneler dilerim. Çikolata bar için kullandığınız tabağı nereden aldığınızı yazabilirmisiniz.
Hümeyra Karabiber

Limonlu Kek dedi ki...

Bu kadar güzel dileklerde bulunan, gözlerimi yaşartan sevgili arkadaşlarım, herbirinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum harika yorumlarınız için. Şöyle bir zaman bulabilsem daha neler yazacağım da, o zamanı bir türlü bulamıyorum :)Bu arada Sevgili Hümeyra, çikolataları koyduğum tabağı merak etmişsin; ben onu Bahçelievler Yayla'da "Karınca" diye bir mağaza var oradan almıştım, bilmem bahsettiğim yerleri bilir misin? Umarım yardımcı olmuşumdur. Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

herşey harika olmuş canım orda olmak varmış:))))
ellerine sağlık minik kızınında doğumgününü kutlarım
sevgilerimle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...