20 Haziran 2011 Pazartesi

TRT Okul Anne Çocuk Programı Konuğuydum...

Herkes için bazı kilometre taşları vardır; "şunu da yaparsam tamamdır artık" dediğimiz. 13 Haziran'da canlı olarak yayınlanan TRT Okul Anne Çocuk Programı'nda hobi köşesine konuk olmak üzere davet aldığımda benim için böyle bir kilometre taşı da geride kalmış oldu :) Bir yemek bloggerı için bir televizyon programına yemek yapmak üzere çağrılmasından güzel ne olabilir ki :)
Programın konsepti anne ve çocuk olduğu için çekime büyük kızım Sena ile katıldım. Program başlayana kadar aşırı heyecan yaptığımız, hatta son 5'ten geriye sayarken Sena'nın "anne, burada ne işimiz var bizim?" demesine rağmen, canlı yayın akışı sürerken sanki mutfağımızdaymış gibi sakin sakin çalıştığımız bir çekim oldu. Yayın süresince stüdyoya kadar gelip heyecanıma ortak olan, neredeyse her anı görüntüleyen ve bana destek olan Sevgili Tümay ve Sevil'e de ayrıca teşekkür ediyorum :)
- 90 dakikalık programda; porsiyonluk köstebek pasta ile start verdik, - Kuskus salatası ile devam ettik,
- vee limonata ile sonlandırdık diyeceğim ama, limonata gördüğünüz bu şekilde süzülmemiş olarak kaldı, yetiştiremedim :) 2 saat spot ışıkları altında kalan limonlar kayış gibi olduklarından 5 adet limonu rendelemem yaklaşık 20 dakikamı aldı :) Ama olsun programın hemen bitiminde kameralar kapanır kapanmaz, limonatamızı da süzüp beğenilere sunduk. Sonuç; yaptığımız herşey 5 dakika içinde tükendi, yiyenler afiyet olsun :))

1 yorum:

ebru dedi ki...

Sevgili Neval tebrikler. Gerçekten çok hoş bir duygu bir televizyon programında yenek yapmak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...