9 Mart 2008 Pazar

Tchibo

Havalar birazcık ısındı, güneş yüzünü gösterdi ya (son 2 günü saymıyorum, soğuk herkesi ters köşeye yatırdı) bütün mağaza ve vitrinlere de bahar gelmiş. Her yer bahar konseptine uygun cıvıl cıvıl, rengarenk, insanın dolaştıkça dolaşası ve malesef aldıkça da alası geliyor. Tchibo'nun 5-19 Mart periyodundakiler de mutfaklara bahar getirecek cinsten.

 
Bilmeyenler için Tchibo'yu kısaca tanımlayayım; Tchibo, Alman menşeili, 2 haftalık periyodlarda bütün ürünlerini tümden değiştiren, mağaza içerisinde ayrıca kafeteryası da bulunan (aynı zamanda kahve ve çikolatasını satın alabilirdiğiniz bir standı da var.) bir mağazalar zinciri. İstanbul'da yakın zamanda birçok alışveriş merkezlerinde birer birer açılmaya başladı, ben bana yakın olduğundan Bakırköy Capacity'i tercih ettim.
 

Upuzun lafın sonunda diyeceğim şu ki, resimdekilerin 10 katı da alışveriş yapabilirdim ama kendimi zor tuttum. Öyle güzel şeyler vardı ki, içimden keşke şimdi sıfırdan bir ev kursaydım diye geçirdim. Şimdilik pandispanya keseceği, pasta dekorasyon şablonu, kurabiye ve omlet kalıp seti. Ayrıca fiyatlarının da dışarıya göre çok ama çok ucuz olduğunu yazmadan geçemeyeceğim. Gelecek periyodun konsepti spor, ürünleri görmek için sabırsızlanıyorum desem? Gezdikten sonra soluklanıp oturmak isterseniz, bir nescafe de benim için ısmarlayın:)

1 yorum:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bende bir tchibo hayraniyim ve herseyi satin alabiliirim:) ama ben bu kurabiye kaliblarini görmedim :(( tüühh kacirdim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...