16 Nisan 2008 Çarşamba

Bütün Kızlar Toplandık...


Aslında sayfamı bir hafta güncellememek beni çok yordu. Fark ettim ki blogum benim birincil hobim haline geldi. Elimde olmayan sebeplerden dolayı ilgilenemezsem bile kendimi çok rahatsız hissediyorum ve aklım hep burada kalıyor. İnsan çocuğu açken nasıl bir an önce doyursam diye düşünüyor ya, ben de bir güncellesem de yavrucak rahat etse gibi birşey hissediyorum:)
 
Geçen haftasonu işyerinden kızlarla bu kez Dilek'te toplandık. Aynı zamanda Saliha'nın da doğumgünüydü çok güldük, eğlendik, tıka-basa yedik içtik. İçimde bir mutluluk, hafta başına elimde bir sürü resimle, blogun karnını tıka-basa doyurarak başlayacaktım. Ama ne olduysa oldu, pazar akşamı çamaşır asarken kaydım, güzel bir uçuşla Everest'in zirvesine değil ama banyo küvetinin kenarına konuverdim:) Bu gülme işaretine bakmayın düştüğümü tüm apartmanın yanısıra yedi düvel duydu sanırım. Sonuç; kuyruk sokumunda bir çatlak, bir kırık, adalelerde sıkı bir ezik, 5 tane ağrı kesici iğne, 10 günlük iş göremezlik raporu, oturduğum her yere benimle birlikte gelen muhteşem konforlu bir plastik simit. Yaa işte nasip böyle bir şey oluyormuş, neye niyet, neye kısmet! Şimdi iş yerinde oturup proje çizmem gerekirken, evde ayakta bunları yazmaya çalışıyorum. Herkese sağlıklı, güzel günler...
 
-Saliha'nın doğumgünü pastası
-Benim yaptığım tiramisu
- Makbule'nin hiti: Etimekli pasta

- Saliha'nın nımm nımm nımmm :) peynirli poğaçaları

- Zuzu'nun tuzlu kurabiyeleri

- Kaşık kaşık yediğimiz kısır

- Selda'cığımın yoğurtlu patates salatası

- veee havuç salatası

12 yorum:

kirazdünyası dedi ki...

ne kadar güzel bir sofra sabah sabah görünce gözlerim yerinden fırladı :)
ellerinize sağlık hepinize afiyet olsun...

sarımutfak-hande dedi ki...

canım ne güzel yapmışsınız buluşmuşsunuz.
düşmene çok üzüldüm geçmişolsun kendine iyi bak hayatım
öptüm

Adsız dedi ki...

merhaba
bende orada olsaydım dedirtecek kadar güzel bir sofra olmuş. ellerinize sağlık. bu arada büyük geçmiş olsun. inşallah bir an önce iyileşirsiniz.
Sevgiyle kalın
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun valla sensiz 10 gün ne yapcağım bilemiyorum.Bu arada resimler çok güzel olmuş yapılanları yiyen biri olarak söylüyorun tatlarıda görüntüleri kadar güzeldi.Hadi biran önce iyileşte bana kahvaltıya gel öptüm seni
Zuzu

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Neval çok çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Her şey muhteşem görünüyor.Görünce acıktığımı hissettim.Ellerinize sağlık.

Mebrule dedi ki...

Cok zevkli bir sofra, ellerinize saglik.

Buyuk gecmis olsun, kisa zamanda sagliginiza kavusursunuz insallah.

Bakla tarifinizi cok begendim, en sevdigim sebzelerden biridir. Burada henuz cikmadi, gorur gormez alip yapicam...

Profilinize baktim ve bende 80 lere gittim geldim...life is life, careless whisper, big in japan :)

Adsız dedi ki...

canım sağol poğaçalarım için ımmmm dediğin için iyiki varsınız hepinizin ellerine sağlık hepsi çok güzeldi ayrıca benim doğum günümü unutmadığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkürler sana da büyük geçmişler olsun kendine iyi bak öpüyorum kocaman mucuk

ceyt dedi ki...

canım çook geçmiş olsun.Allah şifalar versin.
çok güzel bir sofra hazırlamışsınız.hepinizin ellerine sağlık.afiyet bal şeker olsun tatlım.öpüyorum koccaman, sevgiler..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canikooooommm,

Aaaa, geçmişler olsunnn! Şimdi gürdüm ve çok üzüldüm, ne kadar canın yanmıştır kimbilir:(((

En kısa sürede iyi hissetmen dileğiyle....

Sizin kızların masası ise dört dörtlük:)))

Sımsıcak sevgiler, kocaman öpücükler...

Gönül dedi ki...

anaaaaaaaaaaaaaa limonlu kekimmmm benim noldu sanaaaaa geçmişler olsun bende geçenlerde diorum bu ses nerden geliyor demek senin gümbürtündenmiş:))))) aman dikkat et kendine canım benim ya....küvete bişi oldumu sen ondan haber et bana.)))) kız kim yaptı bu kadar şeyi daha geçen bana demedinmi 100 kilo olcaz bırakalım kurabiye yapmayı falan dieee anaa bana söyelyene bak türlü türlü şeyler yapmışlarda yemişler...ohhh yarasın 10 gün yeyip içip otur kilo al hemi:))))öpüyorum bebişil şifa bulasın inşallah...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

offf :(((( canım benim çok üzüldüm çook geçmişler olsun. umarım daha iyisindir...

çok çok öpüyorum seni

sıcacık sevgiler.

http://www.misssgibi.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...