30 Temmuz 2008 Çarşamba

Bütün Kızlar Toplandık: 2

İş yerinden arkadaşlarımla dün akşam yine yeni bir toplantı daha ayarladık. Ziyaret-i sebebimiz canım Mürüvvet'in doğan bebeği idi. Öyle bir eğlendik, öyle güzel zaman geçirdik ki; herkes Mürüvvet'e bir çocuk sahibi daha olmasını ve böylece tekrar ziyaret etmek istediğini söyledi. (Yazık sana yaaa...) İki çocuklu olmasına rağmen bir sürü zahmetlere girmişti, ellerine sağlık cancağızım, bebeğini güle-güle büyüt!
 
- Kuru Pasta
 
- Hindistancevizli Kurabiye
 
- Kakaolu Alaca Kek
 
- Peynirli Börek
 
- Muhteşem Ötesi Kısır (kaç kaşık yedim hatırlamıyorum)
 
- Vee Amerikan Salatası

10 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

canım nefis göruntuler afiyet olsun hepinize imrendim. sevgilermle..

sarımutfak-hande dedi ki...

ooo ne güzel yapmışsınız masada süper
hepsi harika

Adsız dedi ki...

AFİYET OLSUN MU DESEM YOKSA BOĞAZINIZDA KALSIN MI DESEM BİLMİYORUM Kİ
BENSİZ EĞLENİN EĞLENİM OH NE GÜZEL TOPLANIN BACIM BU DA YETMEZMİŞ GİBİ SENİN YAZLIĞINA DA BENSİZ TOPLANIN İYİ BEN DE ARTIK SİZİNLE KONUŞMUYORUM KÜSTÜM HEPİNİZE AĞUSTOSUN 30 TOPLANIN DA BENDE GELEYİM YAAA BY SALİHA

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Benim aklım peynirli börek ve kısırda kaldı :) Afiyetler olsun, herşey pek güzel görünüyor..

Unknown dedi ki...

Canımmm maşallah ne kadar şık ve zengin lezzetler orda olmak isterdim ellerine ve yüreğine sağlık,öpüyorum...

karakazan dedi ki...

Ne guzel toplanmak sohbet etmek sevdigi arkadaslarla.Hersey süper görünüyor.Yapanlarin ellerine saglik,yiyenlere de afiyet olsun.

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Arkadaşım o muhteşem kısrıdan yiyen özel insanlardan biri olarak kısırı yapan sevgili DARAL' a tekrar ellerine sağlık diyorum.Herşey çok güzeldi yiyen biri olarak bunu içtenlikle söylüyorum.Daha nice güzel günlerde birlikte oluruz inşallah.
Mesala senin yazlıkta :) Zuzu

neslihan erzincan özgür dedi ki...

öncelikle bebişe uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum,ve annesinin eline sağlık,çok güzel ve keyfli bir sofra.

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey cok guzel gorunuyor, sizlere afiyet seker olsun.

Sevgiler.

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Çok güzel bir sofra.Kısır, börek kek , kurabiye (masada başka birşey kalmadı zaten:) ) benim favorim.Arkadaşının ellerine sağlık. Bebişini sağlıkla büyütsün.
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...