30 Kasım 2010 Salı

Zuzu'ya Hoşgelesin Partisi :)

Bazen size de oluyordur eminim, her türlü iş aynı haftaya denk gelir, birinden birine nasıl koşacağınızı bilemezsiniz. İşte geçen haftasonu benim için böyle hızlı esen bir tufan gibi geldi geçti. Bir haftasonuna iki "Hoşgelesin Partisi" sığarmıymış, sığdı işte. Bir tanesi canım arkadaşım Zuzu'cuğumun çok yakında aramıza katılacağı Ayşe Zülal için benim hazırladığım bebek partisiydi, diğeri de bloglar sayesinde tanıdığım ve gerçekten çok sevdiğim Gülay'ın "En Güzel Tatlar" blogunun sahibi olan Arzu hazırladığı bebek partisi. Normalde blogumda kendi fotoğraflarımı paylaşmaktan hoşlanmıyorum, ancak bu fotoğrafı ne kadar eğlendiğimizi belgelesin ve güzel bir hatıra olarak kalsın diye yayınlıyorum. Kızlar ne güzel gülümsemişiz yahu :))

Birkaç gün içerisinde diğer bebek partisinin de postunu yayınlarım inşallah, ancak vallahi benim hazırladıklarım Gülay'ın hazırladıklarının yanında pek bir sönük kalacak gibi. İşte de yaşadığım yoğunluktan oldu bu, kusura bakma Zuzu'cuğum diğer bebeğe daha görkemli bir parti hazırlarım inşallah :)

Bez pasta yine bana ait, yapımı çok kolay, masada da çok güzel duruyor, bence hastanelere bebek görmeye giderken çiçek yerine götürülecek en güzel hediye, siz ne dersiniz?

Bunlar da küçük hanımın hatıra şekerleri, şeker gibi olur inşallah, umarım annesini hiç üzmez...

Daha önceki şeker hamurlu pastadan yapmaktı niyetim, ancak bir türlü fırsatım olmadı, şeker hamuru almaya. Sonuçta pasta kremalı oldu, ancak lezzetli olmuştu diyebilirim, akşama bir dilim bile kalmadığına güvenerek :)

- Yaban mersinli topkek

- Fıstıklı tırtıl kurabiye

- Zeytinyağlı yaprak sarma

- Kısır

- Sodalı börek (patatesli)

- Amerikan Salatası

- Dereotlu tuzlu pastane kurabiyesi

- Peçete mandallarından küçük bir detay...

17 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

masa çok güzel görünüyor.tabii sizde çok eğlenmişsiniz.nice kutlamalara inşallah.herşey birbiriden güzel.ellerinize sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Menü güzel ortam güzel,ne diyebilirim bebişler çok şanslı çok.Güzel paylaşımlarınız hiç eksilmesin.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.sevgiler.

aslı dedi ki...

Allah içinize sindirsin, herşeyi her zamanki gibi en ince ayrıntısına kadar düşünmüşsünüz limonlukek.valla hayranım size. o nasıl bir tertip düzen öyle. kısır dizaynı, yaş pastanın intizamı herşey çok süpper. özellikle fıstıklı tırtılın tarifini merak ettim. ne zamandır yer fıstıklı birşeyler bakıyorum. çok aromatik, eğer verirseniz sevinirim.

LaMa dedi ki...

hersey cok seker, ama en sekeri o mandallar, ben de bulsam alsam.Ingilizce adi ne bir ogreneyim bakaim
Zuzu hayirli, mutlulukla gelsin insallah:)))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Neval,
Maşallah çok güzel bir ortamda bir araya gelip, anne adayına moral vermişsiniz.
Rabbim bebek bekleyen tüm annelerin sağlıkla ve sıhhatle bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin.
Bu güzel güne ve masaya emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım böyle enfes bir masa ve hari
ka menü paylaşılmazmı aşk olsun sa
na:))Rabbim dostluğunuzu daim etsin
öpüyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Masa şahane, dostlar olunca keyfi daha d açok çıkıyor di mi?
Sevgiyle kalın, ellerinize sağlık...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

ohhhh ellerine sağlık neval abla. Öyle demesene çok güzel olmuş herşey pembiş pembiş. Hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli gelsin Zülal Bebek. Görüşmek üzere bakalım bizim resimler nasıl:)

Behiye Sönmez dedi ki...

çok güzel olmuşlar :)sağlıcakla doğsun işallah..

Malesef Gülay'ın davetine katılamadım,göremedim o güzellikleri..

Gökce dedi ki...

ahh ne güzel eğlenmişsiniz.

Gizemli Tatlar dedi ki...

herşey nefis olmuş,o masada olmak varmış vallahi.Ellerinize sağlık, sevgiler...

Gulos dedi ki...

Nevalcim çok eğlendiğim güzel bir gündü.Teşekkür ederim sana.Ellerin dert görmesin :).
Sevgilerimle.

Tümay Öztürk dedi ki...

Neval ablacım gerçekten çok yoğunsun:) Ve yine döktürmüşsün:)

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

aman allahım diyorum yutkunuyorum ve devam ediyorum...onlar nasıl güzelliklerdir öyle allahım yarebbimm...valla elceğizlerinize sağlık:)))))))))

sarımutfak-hande dedi ki...

herşey harika olmuş ne güzel vakit geçirmişsin ellerine sağlık canım

Sevil Şahin dedi ki...

wawwww canım benim bak bende yapıcam banada bir parti yapmayın bak neler ederim tüm blog camiasına şikayet ederim sizi ona göre :))
canım hepsi harika olmuş bayıldım bayıldım ..
tatlım şu bezpasta olayı şahane fikir olmuş ..
bir ara detayları konuşalım
öptüm

Adsız dedi ki...

Hersey cok guzel..ama siz daha guzelsiniz...hep yuzunuz boyle gulsun insallah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...