8 Ağustos 2011 Pazartesi

Kahkahanın Dibe Vurduğu Bir İftar Sofrası :)

Efendimmmm Ramazan bir geldi, bereketini de beraberide getirdi. Gelir gelmez ilk hafta da Sevgili Sevil, bizleri (artık 10-12 kişilik bir grup olduk, daha önceki buluşmalarımızdan hatırlarsınız belki :) yeni evinde ağırladı. O gün tam gün çalışmasına rağmen, herşeyin tam olduğu mükellef bir sofra çıkarmak da her babayiğidin harcı değil. Sevil'ciğim ellerine, emeklerine sağlık, yeni evinde huzurla, afiyetle, güle güle otur...
 
Başlığa bakarsanız ne kadar çok güldüğümüzü, gözlerimizden yaş geldiğini, gecenin 11'inde zar zor evden ayrıldığımızı anlayabilirsiniz. Kısaca unutulmayacak bir geceydi :)

- İftar açımlık çerezler

- Peynir tabağı (Ben her zaman peynir tabağından başlıyorum bir peynir canavavı olarak :)

- Minik ağız tatlandırıcı kayısı reçeli (Sadece tatlandırarak duramayacak, ekmeğe sürüp sürüp yiyeceksiniz :)
 
- Sevgili Tümay'ın yapıp getirdiği zeytinyağlı barbunya
 
- Yine Tümay'dan zeytinyağlı bamya (Küçük bir çocukla, üstelik çalışarak nasıl yapıyor bu kadar işi, pes doğrusu:)
 
- Benden bir lezzet, yağlı turşu
- Peynirli börek
 
- Soğuk ayran aşı
 
- Fırında sebzeli tavuk
 
- Firik pilavı

6 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

sevil abla varsa kahkaha da mutlaka vardır zaten:)) Allah neşenizi daim etsin..her şey çok lezzetli görünüyor..afiyet olsun...

mutfagabuyrun dedi ki...

sevildede görmüştüm.herşey harikaymış.ALLAH muhabbetinizi artırsın canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok ama çok güldüm o gün Allah gülmekten ayırmasın ama bu gülmenin mimarı sendin Nevalcim gerçekten seni çok seviyorum canım arkadaşım

mndlna dedi ki...

Şu fırında sebzeli tavuğu ben de yapacağım, aklım fena halde kaldı onda :D

Unknown dedi ki...

evet bende resimlerimizi görmüştüm sevilde.. allah ağız tadınızı bozmasın.. sofra harika herşey harika :)

GÜLSÜM dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HER ŞEY ÇOK GÜZEL....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...