24 Şubat 2012 Cuma

Doyana Kadar Çikolata; Valonia :)


Geçen haftasonu, Strateji P.R.'den Sevgili Binnur Musaoğlu'dan aldığım workshop daveti ile muhteşem bir etkinliğe katılma fırsatım oldu. Sabahın erken saatlerinde, Pelit bünyesinde kurulan Valonia Chocolate 'ın Spesial Çikolata Şefi Erdoğan İnan'ın gözetiminde Beşiktaş Valonia&Chocolate Cafe'de ''El Yapımı Çikolata Yapım Workshop'' için bloggerler ile bir araya geldik. Kendimizi resmen Charlie'nin Çikolata Fabrikası'ndaki çikolata kazanına düştük zannettik, herbir çeşitten kaçar tane yediğimi hatırlamıyorum, varın siz düşünün artık :)


Sadece çikolata mı yediniz, içinizi mi bulandırdınız derseniz, olur mu hiç derim bende) Şefimizi izlerken çayların-kahvelerin biri geldi biri gitti, makoranların her rengini, kurabiyenin her çeşidini denedik. Özellikle nescafesini çok çok beğendim. İmalathanenin üst katı da aynı zamanda kafe olduğu için, Beşiktaş Pazarı sonrası bir yorgunluk kahvesi içmek için veya 2-3 kişi biraraya gelip arkadaşların kulaklarını çınlatmak için ideal :)



Bu etkinlikte anladım ki, spesial çikolata yapmak epey zahmetli bir iş. 2 saat olarak belirlenen etkinlik saati bizler çikolata tezgahının ardına geçtikten sonra 4 saat sürdü :) Şefimiz Erdoğan Usta çikolataları el çabukluğu ile bir bir çıkartırken bizler yapımda bayağı çuvalladık sayılır :)
 


Nazar boncuklu Türk kahveli sütlü çikolata, tahin&pekmezli fildişi çikolata ve fındıklı&pralin dolgulu bitter çikolata şefimizin hemen oracıkta yaptığı çeşitlerdi. Ben ve partnerim Behiye ise fildişi dekorlu, içi fındık&pralin dolgulubitter çikolata yaptık. Sonuç mu? Muhteşemdi canım, zaten şefimiz peşinen söylemişti; "Malzeme güzel, isteseniz de başarısız olamazsınız." diye :)






Bir dolu çeşitten tattık, en sevdiğim ise İsotlu acı çikolata oldu. Daha önce acı ve çikolatayı hiç bağdaştıramamış, tatma girişiminde bile bulunmamıştım, ancak bu çikolataya vuruldum diyebilirim. Eğer yolunuz Beşiktaş Valonia'ya düşerse ve acıyı seviyorsanız mutlaka, ama mutlaka bu çikolatyı deneyin.
 

Şimdiye dek pekçok etkinliğe katıldım, ancak güleryüzlülük, sabır, eğlence ve kendini özel hissettirme açısından bu etkinliğin çok çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Bizleri ağırladığı için Valonia Chocolate'a, değerli daveti ve ince detaycılığı ile etkinliğin çok başarılı geçmesini sağlayan Sevgili Binnur Musaoğlu ve Sevgili Burak Itri'ye sonsuz teşekkürler...

2 yorum:

eda günaydın dedi ki...

Tek kelime ile muhteşem, muhteşem,mehteşem ellerinize sağlık ağzımızın suyu aktı vallahi.Seninde ellerine sağlık ablacım.

durutarifler dedi ki...

OFFF offf nefisss
Hepsi biribirnden harika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...