7 Mayıs 2013 Salı

Bosch Ankastre Ürünler Reklam Filmi Kamera Arkasındaydık


Daha önce de bahsetmiştim hani, pek çok etkinliğe konuk oluyorum, çoğu zaman harika zamanlar geçiriyorum, ancak etkinlik çok özgün olduğunda, el üstünde ağırlandığımızda daha bir özelleşiyor, farkı ile öne çıkıyor, her akla geldiğinde daha bir gülümsüyorum diye. İşte Bosch Ankastre Ürünler Reklam Filmi çekimlerine davet aldığımda, bu tarz farklı bir etkinlik olacağını anlamıştım. Çekim öncesinde Kanyon Gina'da yenilen çok hoş yemekte Bosch ile ilgili aklımıza gelen her türlü soruyu, yeni ürünleri, tabii bloglarımızı ve yemek konuştuk. Sıcakkanlı ve samimi ekip ile inanın arkadaşlarla toplantıda gibiydik :) Bu güzel yemeğin ardından Maslak Film Sokağı Stüdyoları'na gittik.


Gördük ki; reklam filmi deyip geçmeyin, her kare çizgi roman gibi ayrı ayrı resmediliyor, sonra her bir kareyi yakalayabilmek için yüzlerce (abartmıyorum) kez çekim yapılıyor. Her bir detay, elbisenin kıvrımı, başın hareketi, mimikler, malzemeyi tutuş tek tek düzeltiliyor. Bir de spot ışıklarının sıcaklığı, offf sanki Temmuz ayında Antalya'dayız :)


Çok yakında yayına girecek olan reklam filminin oyuncuları İnci Türkay ve Yağız Konyalı ile de tanışma olanağı bulduğumuz bu renkli geziden eli boş göndermedi bizi Bosch :) Çekilişle belirlenen 3 bloggera "Gezgin Damaklar"dan gurme lezzetler seyahati hediye etti, tahmin edin bakalım bir tanesi kim? :))


Bizi samimiyetle ağırlayan Bosch'a, Sevgili Neylan Süer'e ve sıcak kanlı ekibine ve tabii Ogilvy PR'e bu güzel gün için çok teşekkürler...

3 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Harika bir gündü değil mi Nevvalim:)hala o günü yaşıyorum adeta:))ayrıca şanslı konuk olduğun için kutlarım:)
öperim seni...

aslı dedi ki...

süppersin limonlu kekim :)
tebrik ederim :) yuppiii!!!

Adsız dedi ki...

Harika bir gün olduğu belli, gönül bir gün bizlere de nasip olmasını diliyor :) Sizi ayrıca tebrik ederim kazandığınız seyahat için. Gezi anılarınızı da bekliyoruz..

Elif Geçi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...