27 Aralık 2013 Cuma

Nebiye'nin Babyshower Partisi


Yakında bebeğini kucağına alacak olan Sevgili Nebiye'nin babyshower partisine konuk oldum. Nebiye'yi belki Şeker Hikayeleri'nden biliyorsunuzdur, bilmeyen, tanımayan varsa da hemen öğrensin, marifetli insan nasıl oluyormuş :) Parti bunca zamandır katıldığım babyshower partileri içerisinde en güzeli, en detaylısı ve uyumlusuydu diyebilirim, çok çok beğendim.


Konsept anlaşıldığı üzere baykuştu, inşallah Doruk Alp de bilgeliği ve ağırbaşlılığı ile konuşulan bir insan olur. Fotoğraflarda ne görüyorsanız Nebiye hepsini kendisi ve kız kardeşi hazırlamış, çok yorulmuşlardır eminim, ama değmiş yani, diyorum ya marifetli insan başka oluyor diye :)


Baykuş pasta, şeker ağacı, porsiyonluk muhallebiler hem göze, hem de mideye hitap ettiler :)


Kurabiye ağacı, parti sonunda tek bir kurabiye bile üzerinde kalmamacasına bomboş kaldı :)

 
Ya cupkekler? Onlar da lezzetten aşağı kalmadılar...

 
Tüm hazırlıkları kendi yaptı derken abartmıyorum, sırf gelenlere hediye edebilmek için, Nebiye bir de sabun kursuna gitmiş, sonuçta çok güzel sabunlarımız ve banyo tuzlarımız oldu, ellerine sağlık Nebiye'cim.

 
Mekan olarak da Yorum İstanbul içerisinde bulunan Bamboo Cafe ayarlanmıştı. Sakinliği, ikramları ve pervane olan personeli ile kafeyi çok beğendim.


Tabii kapanış Türk kahvesi ile oldu :) Öncelikle çok güzel ağırladığı için Nebiye'ye teşekkür ederim. Allah yeni doğacak Doruk Alp'i bahtı güzel eylesin, analı-babalı büyümeyi nasip etsin. Nebiye'nin de sağlıkla, mutlulukla oğlunu kucağına almasını ve büyütmesini dilerim.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...