25 Nisan 2015 Cumartesi

Cookplus.com'da Hayat Var


Cookplus.com'u biliyorsunuz değil mi?  Hani şu elinizde, içinde en sevdiğiniz içeceğin bulunduğu kupa ile bilgisayarın karşısına geçip, eviniz, mutfağınız veya misafirlerinizi ağırlamak için ne gerekiyorsa yüzlerce alternatif içerisinden ihtiyaçlarınızı seçtiğiniz başucu sitesi. Hatta daha da ilerisi misafirlerinize ne pişireceğinize, hangi lezzetleri ikram edeceğinize bile Harikalar Mutfağı'ndaki lezzetli tariflere bir göz atıp karar verebilirsiniz. Eğer tüm bu kolaylıklardan haberiniz yoksa da buraya tıklayarak siz de bu renkli dünya ile tanışabilirsiniz.

Şimdi tam da Anneler Günü telaşı yaklaşıyorken, beni de aldı mı bir telaş. İstiyorum ki, aldığım hediye hem kullanacağı bir şey olsun, hem de beğensin. (Herkesin ortak paydası da budur zaten değil mi?) Adres de belli olunca, işim biraz daha kolay sanırım. Üstelik Cookplus.com'da Anneler Günü için çok güzel kampanyalar var. Cupcake Makinası'ndan Mutfak Şefi'ne (hele şeker pembesine bayıldım), Kahve Makinası'ndan Elektrikli Süpürge'ye kadar farklı ürünlerde çok özel indirimler yapmışlar. Bununla da kalmıyor, Anneler Günü'ne özel tüm siparişlerde %10 ekstra indirim ve ücretsiz kargo, 100 TL ve üzeri tüm siparişlerde de ücretsiz hediye paketi fırsatı var. Ee daha ne olsun değil mi? :)

Bu arada "Ben hediyemi ayarladım zaten" diyorsanız ve mutfaktan çıkmıyorsanız bir kampanya da sizin için var. Lezzetine güvendiğiniz 5 çayı tarifleriniz varsa eğer, bunları Harikalar Mutfağı'na yükleyerek Cookplus Çikolata Şelalesi kazanma şansı elde edebilirsiniz. Bu kampanya da tam size göre derim ben :)

Ben de bu vesile ile erkenden, tüm annelerin ve canım annemin Anneler Günü'nü kutluyorum. Her şey gönüllerince olsun, kucakları hediye, yanakları öpücük ile dolsun :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...