24 Mart 2008 Pazartesi

Bizbize Pazar Kahvaltısı


Kaç zamandır gelenim gidenim olmadı, ama canım da şöyle bir sofra kurup, o sofrada 2-3 saat sohbet etmek istiyor. Hafta içi kahvaltım, bilgisayar başında 5-10 dakikalık atıştırmadan ibaret olduğu için herhalde. Ben yalnızlık adamı değilim, illa ki çevrem kalabalık olacak.Baktım hala gelen giden yok dün kendimiz içinbir kahvaltı sofrası kurdum, ama yavaş yavaş sakince, ohhh biraz rahatladım vallahi.
 

Diyeceksiniz ki çok mu değişik şeyler yapmıştın ki? Yoo, ama canımın çektiğini yaptım, üstelik kaç zamandır yapmak istediğim vitray kurabiyelerle, İkea'dan aldığım kalıplarla şekilli omleti de denedim. Kendimce hepsini beğendim, çocuklar da beğendiğine göre işlem tamam demektir:) 

8 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım hepimizin kahvaltı vazgeçilmezleri arasında yer alıyor, haftada birgün donanımlı kahvaltı yaptığımız için hep özel birşeyler olsun istiyoruz ki senin sofranda işte o özellerden olmuş, kuş sütü eksik maşallah... Allah kimseyi yalnız bırakmasın, sevdiklerinle birlikle bol kahvaltılı günlere sevgiyle kal...ellerine sağlık...

Disalce dedi ki...

canım sofradada yok yok....herşey o kadar lezzetli görünüyor ki...

ellerine sağlık.....

ben yalnızlığı seven biriyim ama kahvaltı yalnız çekilmiyor bacım..dediğin gibi adam arıyoruz yanımıza.....

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmm,

Omletler pek şirin olmuşlar, ellerine sağlık hayatcım,


Sımsıcak sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Keyfin bol olsun arkadaşım harika bir masa hazırlamışsın doğrusu...Hepsi için ellerine sağlık bu arada omletler çok şirin görünüyor...

Adsız dedi ki...

selam.çok şık ve güzel bir masa..elinize saglık.afiyet olsun.sevgiler.

Nilgün dedi ki...

En sevdigim ögün saatlerce kalabalik güzel hazirlanmis bir Masada hem sohbet hem yemek..Ellerine saglik hersey cok güzel görünüyor


SEVGILER

angel dedi ki...

merhabalar,sıtenzı arkadaşları gezerken gordum.çok begendım.elelrıne sağlık.oh oh kahvaltıda bır kuş sutu eksık.afıyet olsun...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım masa süper kurabiyelerde nefis olmuşş ellerine sağlık sevgiyle kal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...