31 Ağustos 2015 Pazartesi

Sahrap Pera'ya Davetliydik


Mekan davetlerini seviyorum, hem yeni lezzetleri, hem de yeni blogger veya yemek işine gönül verenlerini tanıma şansı buluyorum. Bu yüzden mekan.com daveti ile Sahrap Soysal'ın Pera'da açtığı Sahrap Pera Restaurant tadım davetini seve seve kabul ettim.
 
Sahrap Soysal'ı tanımayan yoktur herhalde, güler yüzlü, hoş sohbet Sahrap Soysal bizleri kapılarda karşıladı. Restaurantı da kendisi kadar samimi, içeriden şen kahkalar taşan bir mekan, ben zaman ne zaman geçti anlayamadım. Sahrap Soysal kendi evinde neyi, nasıl pişiriyorsa o şekilde menüsüne almış, herbir yemeğe kendi yöresinden izlerini, sunumunu katmış. Ne tattımsa "hımmm çok güzel olmuş dedim, inanın beğenmediğim hiçbir şey olmadı, çok çok beğendiklerim de oldu tabii o ayrı :)
 
Tadım mezelerle başladı; karidesli humus, ekşi elmalı semizotu salatası, cevizli köz biber salatası, yemelere doyamadığımız karamelize soğanlı mercimekli dondurma ve pancar cipsli levrek marin(nasıl mükemmel bir pancar cipsiydi o, bayıldım)
 
Ara sıcak olarak Kendisi de Gümüşhaneli olan ve Gümüşhane'nin yöresel lezzeti, dik tavada sunulan kuru yoğurtlu siron ve patlıcanlı lemis pidesi için muhteşemdiden gayrı daha ne diyeyim.
 
Ana yemeğimiz söğürmeli kuzu şiş kebap ve keşkekdi ve şimdiye kadar yediğim en güzel keşkekti diyerek olayı özetleyeyim.
 
Fındık unundan yapılmış şekerpare, revani ve çikolatalı sufle yemeğin üzerine harika oldular, kahveye kalamadım, dedim ya zaman nasıl geçti anlamadım diye, ama eminim o da çok güzeldir, bir dahaki zamana inşallah :)
 

Bu güzel gecede bizleri ağırlayan Sevgili Sahrap Soysal'a ve Mekan.com ekibine teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...